Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Novohradsko-Doudlebsko)
VLAŽNÁ, Veronika
Tato bakalářská práce identifikuje faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků jižních Čech, konkrétně turistické oblasti Novohradsko-Doudlebsko. Vychází z definice cestovního ruchu a ze souvisejících disciplín, jež jsou nedílnou součástí pro rozvoj destinace cestovního ruchu stejně jako pro zvyšování spokojenosti návštěvníků této destinace. Cílem je zjistit, co ovlivňuje míru spokojenosti či nespokojenosti návštěvníků turistické oblasti Novohradsko-Doudlebsko a čím jsou motivováni k návštěvě této destinace. Po zjištění těchto faktorů je dalším logickým krokem návrh možného řešení případných problémů, které by mohly spokojenost návštěvníků negativně ovlivňovat. Rovněž je zde vypracována kalkulace nákladů pro zavedení návrhu řešení. Metodou sběru dat je dotazníkové šetření prováděné na pěti místech ve zkoumané turistické oblasti (konkrétně v Nových Hradech, Borovanech, Terčině údolí, Římově a Pořešíně). Množství a kvalita primární i sekundární nabídky cestovního ruchu je hodnocena z pohledu 301 návštěvníků, kteří dotazník vyplnili. Tato práce by měla přinést řešení vedoucí ke zvýšení spokojenosti návštěvníků jižních Čech poznáním jejich zájmů, názorů i nápadů.
Spokojenost návštěvníků ve městě České Budějovice
BUŠTOVÁ, Jana
Předkládaná bakalářská práce se soustřeďuje na oblast spokojenosti návštěvníků přijíždějících do Českých Budějovic. Zásadní je tak oblast cestovního ruchu a faktorů na něj působících, stejně jako téma nabídky, jejímž nositelem je objekt cestovního ruchu, tedy destinace s podniky a organizacemi cestovního ruchu. Důležitý je i samotný produkt cestovního ruchu, který je nabízen potenciálním zákazníkům na trhu a uspokojuje jejich potřeby. V rámci teoretických předpokladů je zohledněna také poptávka cestovního ruchu, která je představována jeho účastníkem. Právě jeho spokojeností se práce zabývá, a proto je zkoumáno jeho chování, motivace a proces rozhodování. Dále se práce věnuje kvalitě v cestovním ruchu a její propojenosti se spokojeností. Stavebním kamenem práce je dotazníkové šetření, jehož se zúčastnilo 297 respondentů - návštěvníků Českých Budějovic. Konalo se v srpnu a na začátku září 2019 v nejvíce navštěvovaných lokalitách města. Návštěvníky byla hodnocena především spokojenost s vybranými službami. Zjišťovány byly i informace o způsobu dopravy, organizaci cesty, jejím hlavním důvodu, počtu osob ve skupině nebo výdajích během pobytu. Na základě těchto informací byl sestaven návrh opatření, jež by měla vést ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu Českých Budějovic.
Možnosti rozvoje Zoo Jihlava z pohledu návštěvníků
STRAKOVÁ, Aneta
Prosperující zoologická zahrada zajišťuje vynikající chov zvířat a péči o ně, ale i nabídku nevšedních zážitků, vzdělávání a kvalitní služby pro své návštěvníky. Předkládaná práce se zabývá možnostmi potenciálního rozvoje Zoo Jihlava z pohledu návštěvníků. Cílem vlastní práce bylo posoudit možnosti prostorového i technologického rozvoje s ohledem na jejich přání. Diplomová práce kromě analýzy výsledků obsahuje konkrétní doporučení pro budoucí rozvoj zoologické zahrady. Vyhodnocení výsledků probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 400 respondentů z řad návštěvníků Zoo Jihlava. Z inovací navrhovaných zoologickou zahradou vyslovili respondenti největší zájem o její prostorový růst a nové restaurační zařízení. Rozšířit zoologickou zahradu o plochu bývalé textilní továrny je dle respondentů nasnadě. Podle většiny se jedná o vůbec nejlepší možnost jejího uplatnění. Průmyslový areál by mohl být využit pro nový pavilon a velkokapacitní restaurační zařízení, popřípadě by byly vítány kombinované vnitřní expozice s venkovními výběhy pro zvířata.
Percepce welfare savců návštěvníky vybrané ZOO
SMRČKOVÁ, Nela
Welfare zvířat, tedy pohoda zvířat či stav úplného fyzického a psychického zdraví zvířete, které by mělo být v souladu s prostředím, je velmi důležitým aspektem v chovu zvířat v zajetí, ať už se jedná o zvířata hospodářská,kožešinová, cirkusová či o zvířata v zoologických zahradách. Cílem diplomové práce je zjištění úrovně zájmu návštěvníků zoologických zahrad o welfare savců chovaných ve mnou vybrané zoologické zahradě. Dalším cílem práce je identifikace potenciálních rozdílů v percepci welfare zvířat mezi rozdílnýmiskupinami návštěvníků zoologických zahrad. Práce byla uskutečněna v zoologické zahradě, kde je chováno přes 80 druhů savců. Výsledky budou zpracovány z primárních dat, která budou získána dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky zoologické zahrady. Tázáni budou návštěvníci různých věkových kategorií, přičemž počet dotazovaných mužů i žen bude rovnoměrný. Data budou zpracována pomocí popisné a srovnávací statistiky.
Graf řízení toku programů v jazyce P4
Ponek, Timotej ; Šišmiš, Lukáš (oponent) ; Kekely, Lukáš (vedoucí práce)
Koncept SDN sa postupne stal jedným z najpopulárnejších riešení správy sietí. Umožňuje rýchlu rekonfigurovateľnosť sieťových zariadení tak, aby odrážala aktuálne požiadavky a taktiež umožňovala rýchle testovanie nových riešení. Týmto podporuje pokrok v sieťovej oblasti. Táto práca sa venuje jazyku P4, ktorý je jednou z implementácií konceptu SDN. Prínosom práce je zlepšenie časti existujúceho open-source prekladača jazyka P4, ktorá slúži na generovanie grafov riadenia toku programu. Nová implementácia zachytáva tok programu aj vo vnútri tabuliek a akcií, čo umožňuje ľahšie kontrolovať výstup prekladu a ďalej optimalizovať prekladač pre potreby redukcie mŕtveho kódu. Taktiež poskytuje možnosť generovať fullgraf vo formáte dot a preddefinovanom json formáte, ktorý zachytáva tok programu naprieč všetkými funkčnými blokmi daného P4 programu.
Popularizace vědeckého poznání na příkladu Hrdličkova muzea člověka v letech 1929-1939.
Toman, Petr ; Stella, Marco (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Práce byla součástí širšího úsilí o revitalizaci Hrdličkova muzea člověka, které se jej zároveň snažilo uchopit coby předmět společenskovědního, zejm. historického, bádání. Vycházeje z obecného problematizování konstrukce popularizačních poselství muzejními institucemi, pokusila se práce zaměřit na způsob, jakým aktéři stojící v pozadí zřízení Hrdličkova muzea člověka vytvářeli tuto expozici. Konstrukce expozice Hrdličkova muzea člověka pak byla nahlédnuta skrze několik rovin, které mohly zásadním způsobem její podobu ovlivnit: 1. vědeckým ukotvením realizátorů a jejich osobními postoji, 2. vztahem k veřejnosti, 3. vztahem ke státu a národu, potaz byl vzat i průběh realizace a okolnosti jej provázející. Cílem tak bylo zpracovat počátky Hrdličkova muzea jinak, než jen čistě z hlediska historického popisu vzniku, ale zohlednit i kulturní, společenský a politický kontext, v němž Muzeum vznikalo a působilo. Šlo tak o pokus analyzovat, nakolik tyto z většiny "nevědecké" fenomény zasahovaly do podoby expozice, která měla být vědeckým, objektivním a autoritativním sdělením pro veřejnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu
Karlová, Edita
Karlová, E., Rašovská, I. Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Předmětem diplomové práce je stanovení profilů návštěvníků Jihomoravského kraje, které budou vysloveny na základě analýzy současného stavu nabídky cestovního ruchu města Brna a marketingového šetření mezi zvoleným segmentem. V teoretické části je rozebrána problematika na téma cestovní ruch, chování spotřebitele cestovného ruchu, destinační management a segmentace návštěvníků. Analýza současného stavu cestovního ruchu je vyobrazena díky metodice 6A a SWOT analýze. Na základě výsledků z primárních dat jsou definovány 3 profily návštěvníků města. Díky těmto profilům a analýze jsou navržena doporučení pro strategii rozvoje cestovního ruchu pro místní organizaci, navržena sběrná místa a metodika pro další marketingová šetření.
Lojalita návštěvníka kúpeľnej destinácie
Jankovič, Michal
Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka lázeňských destinací Slovenské republiky. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření identifikovat klíčové faktory kvality ovlivňující loajalitu návštěvníka slovenské lázeňské destinace a objasnit rozdíly ve vnímání kvality služeb mezi klienty a poskytovateli. Pozornost je také věnována objasnění rozdílů konkrétních segmentů návštěvníků z hlediska jejich spokojenosti a loajality. Na základě získaných výsledků jsou následně formulovány doporučení relevantní k současnému stavu slovenského lázeňství s cílem zvýšit spokojenost a loajalitu návštěvníků slovenských lázeňských destinací.
Monitoring zatížení krajiny Krkonošského národního parku účastníky cestovního ruchu
Krejčí, Tomáš
Práce se zabývá problematikou zatížení krajiny účastníky cestovního ruchu a možnostmi jejich monitoringu. Jsou zde uvedená opatření snižující zatížení krajiny návštěvníky, která jsou porovnávána s opatřeními zaváděnými v národních parcích. Cílem práce bylo vyhodnotit data z 27 sčítacích zařízení, která jsou umístěná v Krkonošském národním parku a pomocí těchto dat identifikovat klíčová místa zájmu návštěvníků, tedy nejvíce zatěžovaná místa návštěvníky. Pro dosažení cílů práce bylo využito metody literární rešerše, pomocí které byly objasněny pojmy pro práci důležité a pomocí elementárních charakteristik časových řad, byla určena místa s největším zatížením. Nejvíce zatíženými a zároveň navštěvovanými místy se ukázala ta, která se nachází ve vrcholových partiích národního parku. Podle sčítacích zařízení je tedy nejnavštěvovanějším místem nejvyšší hora České republiky Sněžka. Dále je to Luční bouda, Labská bouda a od ní nedaleký pramen Labe.
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.