Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. SLOVTHERMAE, Kúpele Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
Jankovič, Michal
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu LÚ Diamant, s důrázem na marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které zajišťují zvýšení návštěvnosti lázeňských zařízení. Pozornost také věnuje zhodnocení hlavních konkurentů v oblasti lázeňské péče. Se záměrem pochopit potřeby současných a potenciálních klientů společnosti byly využity 2 dotazníkové šetření (103 a 201 respondentů) a hloubkové rozhovory s 6 klienty LÚ Diamant. Výsledky z marketingových průzkumů následně umožnily formulovat vhodná doporučení se záměrem zviditelnit společnost na domácím a zahraničním trhu lázeňského cestovního ruchu a zvýšit celkovou návštěvnost společnosti během i mimo sezónu.
Lojalita návštěvníka kúpeľnej destinácie
Jankovič, Michal
Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka lázeňských destinací Slovenské republiky. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření identifikovat klíčové faktory kvality ovlivňující loajalitu návštěvníka slovenské lázeňské destinace a objasnit rozdíly ve vnímání kvality služeb mezi klienty a poskytovateli. Pozornost je také věnována objasnění rozdílů konkrétních segmentů návštěvníků z hlediska jejich spokojenosti a loajality. Na základě získaných výsledků jsou následně formulovány doporučení relevantní k současnému stavu slovenského lázeňství s cílem zvýšit spokojenost a loajalitu návštěvníků slovenských lázeňských destinací.
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. SLOVTHERMAE, Kúpele Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
Jankovič, Michal
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu LÚ Diamant, s důrázem na marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které zajišťují zvýšení návštěvnosti lázeňských zařízení. Pozornost také věnuje zhodnocení hlavních konkurentů v oblasti lázeňské péče. Se záměrem pochopit potřeby současných a potenciálních klientů společnosti byly využity 2 dotazníkové šetření (103 a 201 respondentů) a hloubkové rozhovory s 6 klienty LÚ Diamant. Výsledky z marketingových průzkumů následně umožnily formulovat vhodná doporučení se záměrem zviditelnit společnost na domácím a zahraničním trhu lázeňského cestovního ruchu a zvýšit celkovou návštěvnost společnosti během i mimo sezónu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jankovič, Maroš
3 Jankovič, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.