Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu
Karlová, Edita
Karlová, E., Rašovská, I. Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Předmětem diplomové práce je stanovení profilů návštěvníků Jihomoravského kraje, které budou vysloveny na základě analýzy současného stavu nabídky cestovního ruchu města Brna a marketingového šetření mezi zvoleným segmentem. V teoretické části je rozebrána problematika na téma cestovní ruch, chování spotřebitele cestovného ruchu, destinační management a segmentace návštěvníků. Analýza současného stavu cestovního ruchu je vyobrazena díky metodice 6A a SWOT analýze. Na základě výsledků z primárních dat jsou definovány 3 profily návštěvníků města. Díky těmto profilům a analýze jsou navržena doporučení pro strategii rozvoje cestovního ruchu pro místní organizaci, navržena sběrná místa a metodika pro další marketingová šetření.
Návrh strategie destinačního managementu města Olomouce ke studentům místních vysokých škol
Karlová, Edita
Karlová E., Návrh strategie destinačního managementu města Olomouce ke stu-dentům místních vysokých škol. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem bakalářské práce je návrh strategie destinačního managementu na základě analýzy současného stavu nabídky cestovního ruchu města Olomouce a dotazníkového šetření mezi zvoleným segmentem. Teoretická část je zaměřená na problematiku cestovního ruchu, destinačního managementu, chování spotřebitele v cestovním ruchu, volný čas a cestování mladých. Analýza cestovního ruchu je provedena z pohledu zvoleného segmentu, kterým jsou studenti místních vysokých škol, v této části je využita metoda 6A a SWOT analýza. Díky výsledkům z dotazníkového šetření a analýze je navrženo doporučení pro místní destinační agenturu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.