Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní název: věci, co jsem neudělala
Bendová, Ivana ; Smetana, Matěj (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Má bakalářská práce analyzuje a rekapituluje mé studium na fakultě výtvarných umění, pomocí nerealizovaných projektů. Jsou to práce, které buď zůstaly jen v mé hlavě, nebo jsem jejich realizaci opustila v rozpracovanosti. Tento fiktivní materiál zpracovávám formou textů. Tyto texty jsou vzpomínky na mé tehdejší myšlenky a subjektivní popisy dějů ovlivněné mým okamžitým psychickým stavem. Jsou rekonstrukcemi vzpomínek. Vytvářím takto portfolio neuskutečněných prací, které jsem udělala formálně identické s již existujícím portfoliem mapujícím vzniklé realizace. Popřením pravosti vzniká polemika, které z nich je skutečné a které fiktivní. Práce je prezentována konfrontací obou portfolií v instalaci.
Šifrování telefonních hovorů
Vávra, Jakub ; Kumpošt, Marek (oponent) ; Cvrček, Daniel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením a vhodnou implementací šifrování telefonního hovoru pomocí desky FITkitu. Cílem diplomové práce je zvolit vhodné kompresní a šifrovací algoritmy a implementovat je, či případně přizpůsobit pro desku FITkitu.
Zpětný pohled
Ivanová, Karolína ; Hládeková, Katarína (oponent) ; Smetana, Matěj (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat souvislostí mezi pozorováním a procesem fotografování. Sleduji jak se proces fotografie rodí ve své nejprostší a nejzákladnější podobě a to- v prvotní myšlence. První část mé bakalářské práce se skládá z audio nahrávek kde zachycuji každodenní všední momenty které mne zaujaly. Zajímá mě vztah mezi fotografií slovem/ jazykem, jak jazyk vstupuje do fotografie a naopak. Stačí abychom se na fotografii podívali a asociace a vzpomínky a představy se promítnou do slov a obrazů. Jde mi o vyvolávání „mentálních“ fotografií v mysli. Druhá část mé bakalářské práce se skládá ze zrcátkového objektu, který je aktivován až zapojením diváka do procesu pozorování.
Platforma pro zpracování hrozeb
Jacko, Jerguš ; Barabas, Maroš (oponent) ; Kačic, Matej (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť webovú platformu, ktorá poskytne zjednodušený popis, spracovanie a výmenu bezpečnostných incidentov za pomoci dostupných štandardov STIX, TAXII, CybOX, IDEA. Platforma poskytuje restové API pre zhromažďovanie externých udalostí vo fomráte IDEA, nástroj pre vytvárenie STIX formátovaných modelov udalostí a mechanizmus pre výmenu spracovaných udalostí s využitím služieb popísaných štandardom TAXII.
Agregace hlášení o bezpečnostních událostech
Kapičák, Daniel ; Kováčik, Michal (oponent) ; Bartoš, Václav (vedoucí práce)
V tejto práci sa venujem analýze bezpečnostných hlásení zo systému Mentat vo formáte IDEA a návrhu a implementácii metód pre ich agregáciu a koreláciu. V analýze dát poukážem na rozmanitosť hlásení. Ďalej predstavím návrh jednoduchého frameworku a systému šablón, ktorý slúži ako základ pre tvorbu agregačných a korelačných metód. Tiež popíšem návrh a implementáciu jednotlivých metód. Na záver vyhodnotím niektoré navrhnuté metódy na dostupných vzorkách dát. Ukážem, že navrhnuté agregačné metódy v niektorých prípadoch dokážu znížiť množstvo hlásení až o 90% pri zachovaní všetkých podstatných informácií.
Vizualizace síťových bezpečnostních událostí
Stehlík, Petr ; Kováčik, Michal (oponent) ; Krobot, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizualizací síťových bezpečnostních událostí pomocí moderních webových technologií. Byly studovány různé technologie pro tvorbu moderní webové aplikace podporující vizualizaci velkého množství dat. Aplikace vyvinutá v rámci této práce byla navržena pro monitorovací systém NEMEA a umožňuje vizuální analýzu velkého množství bezpečnostních událostí. Vizualizované události navíc umožňují analýzu shora dolů. Aplikace pracuje s daty uloženými v IDEA formátu, který je využíván dalšími službami z oblasti síťové bezpečnosti a aplikace je tím pádem přenositelná i na ně. NEMEA Dashboard byl testován na cílové skupině síťových správců akceptačními testy.
Pojetí výchovy podle sv. Augustina
Pecková, Alžběta ; Rybák, David (vedoucí práce) ; Pelcová, Naděžda (oponent)
Bakalářská práce na téma Pojetí výchovy podle sv. Augustina se zaměřuje na analýzu Augustinových myšlenek týkajících se vzdělávání a výchovy v metodickém rámci dějin filosofie. Práce se zabývá Augustinovým pohledem na to, jaký je smysl výchovy a vzdělání. Silný vliv na Augustinovo myšlení má v tomto kontextu především Platónova filosofie a ovšem též navazující filosofická a teologická tradice. Budeme sledovat tento kontext, v němž se Augustin pohybuje, a též způsob, jakým navazuje na předchozí zdroje, především na Platónovu ideu vzdělání jako přivádění k idejím a motivy anamnése. Toto srovnání využijeme pro obecnější charakteristiku Augustinova promýšlení problematiky výchovy, přičemž klíčovými tématy budou vztah mezi výchovou a náboženstvím, role učitele v procesu vzdělávání, význam lásky a pravdy, vzoru a individuálního přístupu k výchově. Základními textovými zdroji budou Augustinovy spisy O učiteli, Křesťanská vzdělanost a Vyznání.
Představa studentek porodní asistence o profesi porodní asistentka
BAUEROVÁ, Denisa
Bakalářská práce se zabývá představou studentek porodní asistence o profesi porodní asistentka. Bakalářská práce je členěna na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny informace o historii a vývoji profese porodní asistentky. Dále je věnována pozornost výuce babictví a porodnictví, současnému systému vzdělávání porodní asistentky a jejím kompetencím. Praktická část bakalářské práce byla provedena pomocí kvalitativního výzkumného šetření formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Zpracování a analyzování dat probíhalo pomocí otevřeného kódování, konkrétně pomocí metody papír a tužka. Výzkumný soubor tvořilo 9 studentek studijního programu Porodní asistence z Českých Budějovic, Plzně a Jihlavy. Rozhovory s informantkami byly s jejich souhlasem nahrány na diktafon, doslovně přepsány a zanalyzovány. Pro vyhodnocení dat byly stanoveny 3 kategorie a k nim 6 podkategorií. Stanovili jsme si jednu výzkumnou otázku, která zkoumala, jaký názor mají studentky porodní asistence na profesi porodní asistentka. Z výzkumného šetření ohledně představ studentek porodní asistence vyplynulo, že všechny dotazované studentky před zahájením studia studijního programu Porodní asistence nevěděly, jaké kompetence má porodní asistentka. Dále jsme zjistili, že pouze jedna studentka ze všech dotazovaných nechce vykonávat profesi porodní asistentky. Tato informantka uvedla, že je pro ni profese porodní asistentky moc stresující. Výzkumným šetřením bylo dále zjištěno, že pouze jedna studentka ze všech dotazovaných chce působit v komunitě těhotných žen. Ostatní studentky se shodly v názoru, že profesi komunitní porodní asistentky nechtějí vykonávat z důvodu velké zodpovědnosti za těhotné ženy, plod, ženy po porodu či novorozence. Pouze tři dotazované studentky vnímají nevýhody na profesi porodní asistentky. Výpovědi poukazovaly na nevýhody ohledně méně práce s dětmi, dále ohledně nadměrného stresu, dvanáctihodinových směn v nemocničním zařízení a nárazové činnosti na porodním sále. Většina informantek se shodla v názoru, že nejsou členky a do budoucna nechtějí být členkami organizace pro porodní asistentky. V průběhu zpracování bakalářské práce jsme získali názory, postoje a představy studentek ohledně profese porodní asistentky. Zjištěné poznatky mohou sloužit uchazečkám o studijní program Porodní asistence k získání informací týkající se představy o profesi porodní asistentky. Tato práce by také mohla sloužit vysokoškolským pedagogům, kteří vyučují studentky porodní asistence, aby se informovali o postojích či představách studentek porodní asistence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.