Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Energetické nápoje v současné výživě
Krňávková, Martina ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Vránová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rešerší zabývající se konzumací energetických nápojů a jejich působením na organismus člověka. Úvodní část práce obsahuje přehled nejčastěji se vyskytujících složek energetických nápojů zahrnující jejich chemické složení, vlastnosti, zdroje těchto látek a výživová doporučení. Dále jsou popsány účinky konzumace energetických nápojů na lidský organismus a zdraví obecně. Závěrečná část práce se podrobněji věnuje vlivu jejich konzumace na sportovní výkonnost a na zdraví člověka a možným následkům konzumace energetických nápojů kombinovaných s alkoholem.
Možnosti stanovení vybraných parametrů u energetických nápojů
Ošťádalová, Aneta
Bakalářská práce je literární rešerší zabývající se energetickými nápoji. V úvodní části práce je popsána obecná charakteristika energetických nápojů, jejich historie a legislativa. Další část práce je zaměřena na dostupnost energetických nápojů na českém trhu, jejich výrobu a jednotlivé suroviny používané k výrobě. V bakalářské práci jsou dále popsány přírodní alternativy, které se využívají pro výrobu energetických nápojů, mezi které patří ženšen pravý, guarana, cesmína paraguayská, ginkgo biloba či kolovník lesklý. Poslední část je věnována fyzikálním a chemickým metodám používaným pro analýzu jednotlivých složek energetických nápojů, jako je stanovení sacharidů, organických kyselin, vitamínů, alkaloidů, antioxidantů, aminokyselin, inositolu a glukuronolaktonu
Konzumace povzbuzujících a energetických nápojů u žáků středních škol
Flanderová, Tereza ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Šotolová, Eva (oponent)
Název: Konzumace povzbuzujících a energetických nápojů u žáků středních škol Autor: Tereza Flanderová Katedra: Speciální pedagogika Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou žáci středních škol dostatečně informování o možných rizicích konzumace energetických nápojů a do jaké míry jejich znalosti souvisí s osobní spotřebou těchto nápojů. Teoretická část se věnuje samotnému pojmu energetický nápoj, jeho složení a souvisejícímu pitnému režimu. Dále také informuje o možných rizicích konzumace energetických nápojů, o již prováděných studiích a dostupných opatřeních. Praktická část pak pomocí dotazníkového šetření zjišťuje u žáků střeních škol, jaké jsou jejich zkušenosti s energetickými nápoji a zda je jejich povědomí o účincích a rizicích energetických nápojů dostatečné. V závěru práce jsou uvedena možná preventivní doporučení. Klíčová slova: Energetický nápoj, riziko, mládež, legislativa, zdraví, trend
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Svěchota, Daniel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu zavedení nového energetického nápoje na český trh, který je v současné době distribuován do dvanácti zemí po celém světě. Práce nejdříve popisuje nápad zavedení nového výrobku do České republiky a následně se věnuje současné situaci a prostředí v Čechách, které je potřebné pro toto zavedení. Další část je věnována marketingovému výzkumu, který nastiňuje možnosti vedení komunikace značky. Závěrem jsou poznatky, které lze využít při zavedení tohoto výrobku na český trh.
Konzumace povzbuzujících a energetických nápojů u žáků středních škol
Flanderová, Tereza ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Šotolová, Eva (oponent)
Název: Konzumace povzbuzujících a energetických nápojů u žáků středních škol Autor: Tereza Flanderová Katedra: Speciální pedagogika Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou žáci středních škol dostatečně informování o možných rizicích konzumace energetických nápojů a do jaké míry jejich znalosti souvisí s osobní spotřebou těchto nápojů. Teoretická část se věnuje samotnému pojmu energetický nápoj, jeho složení a souvisejícímu pitnému režimu. Dále také informuje o možných rizicích konzumace energetických nápojů, o již prováděných studiích a dostupných opatřeních. Praktická část pak pomocí dotazníkového šetření zjišťuje u žáků střeních škol, jaké jsou jejich zkušenosti s energetickými nápoji a zda je jejich povědomí o účincích a rizicích energetických nápojů dostatečné. V závěru práce jsou uvedena možná preventivní doporučení. Klíčová slova: Energetický nápoj, riziko, mládež, legislativa, zdraví, trend
Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Syrovátková, Anežka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Homolka, Pavel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.
Energetické nápoje v současné výživě
Krňávková, Martina ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Vránová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rešerší zabývající se konzumací energetických nápojů a jejich působením na organismus člověka. Úvodní část práce obsahuje přehled nejčastěji se vyskytujících složek energetických nápojů zahrnující jejich chemické složení, vlastnosti, zdroje těchto látek a výživová doporučení. Dále jsou popsány účinky konzumace energetických nápojů na lidský organismus a zdraví obecně. Závěrečná část práce se podrobněji věnuje vlivu jejich konzumace na sportovní výkonnost a na zdraví člověka a možným následkům konzumace energetických nápojů kombinovaných s alkoholem.
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
VYBÍRALOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je následně podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vliv marketingové komunikace na konečného zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.