Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis and Proposal of Parts of the Discount Portal
Gulač, Martin ; Manczal, Adrian (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Aim of the thesis is the analysis and design of parts Discount portal. Content of the work consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the analysis of Discount portal. Further work describes the behavior of discount portals and finally discusses the competitive discount aggregators and portals. The work is carried out detailed SWOT analysis portal, and also assessed the economic aspects and benefits of work. The practical part deals by itself parts Parts Discount website, its description and methodology of technology.
Marketingová strategie vybraného podniku
Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisí s touto problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávající marketingové strategie a komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy na úpravu a zlepšení marketingové strategie společnosti, které mají za cíl posílení konkurenceschopnosti na trhu, získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Slevové portály
BAGOVÁ, Veronika
Téma své bakalářské práce jsem si zvolila slevové portály. Cílem práce je definovat a analyzovat jednotlivé právní vztahy, které se uskutečňují v průběhu nakupování prostřednictvím slevových portálů. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretický základ, kde se popisuje, na základě jakých smluv může vztah na slevovém portálu vzniknout. Práce se podrobněji zabývá kupní a zprostředkovatelskou smlouvou a všemi jejich náležitostmi. Poté následuje obecná charakteristika slevových portálů. Druhá, praktická část, se zabývá vlastním výzkumem. Výzkum je založen na porovnání obchodních podmínek třech vybraných slevových portálů, které operují na území České republiky, a to Slevomat.cz, Pepa.cz a Hyperslevy.cz. Druhou částí výzkumu je popsání mé vlastní zkušenosti s vybranými slevovými portály.
Marketingová strategie vybraného podniku
Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisí s touto problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávající marketingové strategie a komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy na úpravu a zlepšení marketingové strategie společnosti, které mají za cíl posílení konkurenceschopnosti na trhu, získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Analysis and Proposal of Parts of the Discount Portal
Gulač, Martin ; Manczal, Adrian (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Aim of the thesis is the analysis and design of parts Discount portal. Content of the work consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the analysis of Discount portal. Further work describes the behavior of discount portals and finally discusses the competitive discount aggregators and portals. The work is carried out detailed SWOT analysis portal, and also assessed the economic aspects and benefits of work. The practical part deals by itself parts Parts Discount website, its description and methodology of technology.
Řízení projektu Chcikupon.cz
Marčeková, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Chadim, Robert (oponent)
Předložená diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí vznik a řízení projektu Chcikupon.cz. Součástí diplomové práce je podnikatelský plán, jehož součástí je charakteristika produktu, analýza konkurence a zákazníků, dodavatelské a personální zabezpečení projektu a marketing. Práce obsahuje rozbor finanční stránky projektu a je zde vyhodnocena návratnost vynaložené investice. Diplomová práce mapuje spuštění slevového portálu Chcikupon.cz, úspěšnost jednotlivých slevových akcí a chod webu do konce roku 2013. Hlavním přínosem práce je navržená strategie, která povede k udržitelnému rozvoji projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.