Název: Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; online marketing; slevový portál; strategie; analysis; discount portal; Marketing; marketing mix; marketing strategy; online marketing; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316904


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet