Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statistika & My (č. 5/2018): měsíčník Českého statistického úřadu
Český statistický úřad
Měsíčník informující o aktuálním dění v Českém statistickém úřadě. Přináší analýzy, komentáře, výsledky statistických šetření realizovaných a organizovaných ČSÚ, statistické údaje o ČR, jejich obyvatelích včetně mezinárodního srovnání. Uveřejňuje informace o ediční činnosti úřadu, odborných úspěších pracovníků, již uskutečněných a plánovaných tiskových konferencích, seminářích, akcích a dalších aktivitách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vyšehrad a cestovní ruch
Hrubá, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce se zabývá postavením a přínosem Národní kulturní památky Vyšehrad v cestovním ruchu. Teoretická část seznamuje s cestovním ruchem České republiky,s domácím a příjezdovým cestovním ruchem v krajích se zaměřením na cestovní ruch Prahy a postavením Vyšehradu mezi pražskými turistickými cíly. V části analytické je popsána nabídka NKP Vyšehrad, služby, které jsou zde poskytovány, následuje analýza výkonových ukazatelů návštěvnosti a tržeb. Cílem práce bylo zhodnotit vývoj v návštěvnosti v posledních letech a služby zde poskytované a nabídnout případné řešení na zlepšení.
Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR
Šremrová, Stanislava ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Prouzová, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou propagace domácího cestovního ruchu ČR, který v době, kdy se svět potýká s globalizačními problémy, jako byla nedávná ekonomická krize, která výrazně utlumila mezinárodní příjezdy, znova nabírá na důležitosti. Jeho propagace byla dlouhou dobu opomíjena a k jejímu rozvoji došlo prakticky až v novém tisíciletí. Cílem práce je zanalyzovat současnou propagaci domácího cestovního ruchu, především aktivity České centrály cestovního ruchu CzechTourism, hlavní instituce propagující cestovní ruch v ČR. Praktická část představuje marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje, prvky a nové trendy, které se v nich s rozvojem digitálních technologií začaly projevovat, nahlíží na specifika propagace destinace cestovního ruchu, její marketingový mix a roli destinačního managementu a marketingu. Teoretická část seznamuje s turistickou destinací Česká republika, mapuje orgány koordinující cestovní ruch ČR a především analyzuje současnou komunikaci agentury CzechTourism se zvláštním zřetelem na domácí cestovní ruch, v závěru pak předkládá několik doporučení pro propagaci v budoucnosti.
Podmínky rozvoje cestovního ruchu Běloruska
Martyniuk, Yana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Koňařík, Marek (oponent)
Bělorusko stojí na rozscestí, na rozscestí historickém a kulturním, politickém a geografickém. Zeměpisně se krajina nachází v centru Evropy. Říká se ji brána na Západ. Je to relativně mladý stát, který vznikl po první světové válce 25. března 1918, těsně po únorové revoluci, v podobě Běloruské národní republiky. Rok potom vstoupila do SSSR. 26. prosince 1991 se Sovětský svaz rozpadl na 15 nezávislých republik a jednou z nich bylo Bělorusko. Předkládaná práce má za cíl podrobně analyzovat předpoklady Běloruska pro rozvoj cestovního ruchu, ukázat je jako lukrativní destinaci v rámci postsovětských států a přiblížit českému turistovi. Historie vzniku běloruského národa v předložené práci je popsaná v souladu s teorií opozičního běloruského novináře Dmitrie Novického a ve své podstatě vyvrací oficiální verzi. Důvodem pro vypracování práce byla snaha separovat Bělorusko jako turistickou destinaci od politiky a potvrdit hypotézu, že Bělorusko má rostoucí potenciál domácího cestovního ruchu a disponuje značným přírodním a kulturně-historickým bohatstvím.
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
Letiště České republiky a jejich vliv na cestovní ruch
Večerníková, Lenka ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kramulová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je zkoumání vlinu vybraných letišť České republiky na cestovní ruch. První část analyzuje mezinárodní cestovní ruch ve vztahu k České republice. Další část je zaměřena na jednotlivá letiště, jaké služby jsou z hlediska cestovního ruchu poskytovány. Poslední část ukazuje vliv nákladů a lokace zmíněných letišť na příjezdový a výjezdový cestovní ruch. Jsou zde zdůrazněny i preference turistů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.