Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SW nástroj pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby
Pelikán, Martin ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je hledání a řešení problémů spojených s tvorbou aplikace pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby a její realizace. Dále jsou diskutovány také použitelné technologie, návrh webového rozhraní nebo rozvržení databáze. Kromě toho práce obsahuje návrhy algoritmů pro porovnávání tarifů v rámci vlastního či všech mobilních operátorů. Součástí dokumentu jsou též obrázky z vytvořené aplikace.
SW nástroj pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby
Pelikán, Martin ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je hledání a řešení problémů spojených s tvorbou aplikace pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby a její realizace. Dále jsou diskutovány také použitelné technologie, návrh webového rozhraní nebo rozvržení databáze. Kromě toho práce obsahuje návrhy algoritmů pro porovnávání tarifů v rámci vlastního či všech mobilních operátorů. Součástí dokumentu jsou též obrázky z vytvořené aplikace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka v oblasti služeb B2B
Vlčková, Michaela ; Lupalová, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nového marketingového odvětví zákaznické zkušenosti, a to v oblasti telekomunikačních služeb B2B. Teoretická část mapuje, zpracovává a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se téma spokojenosti zákazníků. V analytické části práce jsou obecná teoretická východiska na základě zmapování teoretických poznatků a také interních údajů společnosti Vodafone Czech Republic použita pro přípravu marketingového výzkumu, doporučení a nastavení standardů pro jednotlivé prodejní kanály a kanály péče o B2B zákazníky tak, aby bylo dosaženo vyšší zákaznické spokojenosti.
Marketing communication of UPC
Rimská, Lýdia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Onofrej, Peter (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu, které jsou dnes nedílnou součástí téměř každého podniku. Druhá část je věnována zakomponování teoretických poznatků do praxe a analýze současné marketingové komunikace konkrétního vybraného podniku, realizujícího se v oblasti telekomunikačních služeb. Třetí kapitola práce je věnována návrhům a doporučením, jejichž implementace by měla zefektivnit marketingovou komunikaci na slovenskom trhu.
Customer Intimacy in Mobile Retail
Míček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků zákazníka na základě důvěrné znalosti jeho potřeb. Cílem práce je zhodnotit potenciál telekomunikačního sektoru pro aplikaci přístupů "customer initmacy" a představit konceptuální model řízení životního cyklu zákazníka jako první krok k zákaznicky orientovanému obchodnímu modelu. Práce stanovuje jako hlavní hypotézu předpoklad, že integrace staretegie "customer intimacy" a odvozených přístupů k marketingovému řízení umožní mobilnímu operátorovi také kontrolovat celkovou zákaznickou zkušenost na úrovni všech interakcí se společností. Tím si operátor zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Odvozená hypotéza je stanovena na předpokladu, že model řízení životního cyklu zákazníka nabízí operátorovi vysoce efektivní metody k zvýšení hodnoty zákazníka pro společnost a tím pozitivně ovlivňuje firemní ziskovost. Teoretická část představuje pojem "hodnota pro zákazníka", jeho charakteristiky a strukturu. Práce zachycuje nové zpŕedpoklady konkerenčcího boje a popisuje pravidla vedoucí k poskytovaní vynikající úrovně hodnoty pro zákazníka. Dále teoretická část odvozuje základní druhy podnikatelských strategických přístupů, založených na poskytovaní vynikajćih řešení v určité dimenzi hodnot. Druhá část práce prezentuje cíle a základní principy strategis "customer intimacy" a poukazuje na rozdílné přístupy k tomuto tématu v praxi. Autor popisuje vývoj v oblasti zákaznických potřeb a na příkladu telekomunikačních služeb uvádí předpokaldy zákaznické spokojenosti. Další část práce popisuje koncept zákaznického cyklu, který je dále rozpracován na příkladu mobilního operátora v praktické části. Autor dále poukazuje na důležitost identity mobilních operátorů jako poskytovatelů služeb pro aplikaci principů "customer intimacy". Autor dále poskytuje analýzu vývoje sektoru telekomunikačích služeb v Evropě. V praktické části práce dále rozpracovává téma řízení životního cyklu zákazníka a představuje jeho konceptuální model na příkladu mobilního operátora. Autor se také zabývá tématem meření, hodnocení a praktické využitelnosti ukazatelů hodnoty zákazníka pro společnost s důrazem and indikátor životní hodnoty zákazníka. Poslední kapitola poskytuje praktická doporučení pro mobilní operátory. Autor využil následující metody průzkumu: studium odborné literatury, diskuze s experty telekomunikačních společností, sběr a analýza odvětvových studií a výzkumů poradenských společností a studium interních dokumentů vedoucí společnosti v oboru telekomunikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.