Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Melezínková, Martina ; Valášková, Veronika (oponent) ; Polák, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán“ je zpracování konkrétního podnikatelského plánu na založení podniku. Teoretická část se zabývá především analýzou jednotlivých částí podnikatelského plánu a právními, formami podnikání. Praktická část aplikuje poznatky z teoretické části do zpracování podnikatelského plánu na založení společnosti, jejímž předmětem podnikání bude vedení účetnictví a daňové poradenství.
Elektronické formy marketingu
Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
Podnikatelský záměr firmy
Zimolová, Miluše ; Skoumal, Zdeněk (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr firmy“ je poskytnout návod na úspěšný rozvoj malé firmy, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.
Podnikatelský záměr
Štugel, Miroslav ; Škorpík, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování reálného podnikatelského plánu pro založení nové firmy INEX plus s.r.o. Hlavním předmětem podnikání bude realizace střech a výroba nábytku na míru. Práci tvoří tři části. Teoretická část popisuje založení nového podniku a strukturu podnikatelského plánu. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí budoucí firmy a nakonec následuje sestavení vlastního podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy
Černý, Michal ; Kyselák,, Pravoslav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout mikrofirmu na úspěšnou malou firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Návrh podnikatelského záměru pro rozvoj firmy
Kučerová, Martina ; Bartuňková, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh pro rozvoj malé firmy GARANT TRADING s. r. o., která se zabývá prodejem svářečské, čistící a zahradní techniky a pořádáním odborných svařovacích kurzů. Práce je strukturována do podnikatelského záměru pro již existující podnik, konkrétně pro rozvoj svářečské školy v právní formě podnikání společnosti s ručením omezeným, a vychází z jejich předností, nedostatků a potřeb. Výchozími informacemi pro zpracování projektu jsou současný finanční stav firmy a její analýzy. Zvažovány jsou možnosti pronájmu nebo koupě svářečské haly v novém místě působnosti, v Olomouci. V práci je prezentován postup a návrh úspěšné realizace projektu.
Reporting vybrané firmy
Lerchová Jonasová, Zdeňka ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám reportingem. V teoretické části, práce vysvětluje pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, SLEPTE analýzu, Porterův model pěti sil – analýza konkurence, Kralickův Quick test a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá návrhem analytické evidence a tvorbou tabulek. Na základě závěru provedených analýz jsou zpracována doporučení, která by mohla umožnit zlepšení situace firmy.
Reporting vybrané firmy
Lerchová Jonasová, Zdeňka ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám reportingem. V teoretické části, práce vysvětluje pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, SLEPTE analýzu a Porterův model konkurenčního prostředí. Praktická část se zabývá tvorbou tabulek v MS Excel. Na základě závěru provedených analýz jsou zpracována doporučení, která by mohla umožnit zlepšení situace firmy.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.