Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrhy elektronického bankovnictví
Maťák, Lubomír ; Sýkora, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza zvoleného bankovního sektoru pro Komerční banku a vytvoření návrhu a zhodnocení problematiky internetového a převážně mobilního bankovnictví..
Návrh zabezpečení finančních transakcí v elektronickém bankovnictví
Valina, Petr ; Oprštěný, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje elektronické bankovnictví z hlediska využití a použitých technologií a z hlediska bezpečnosti. Nabízí srovnání konkrétních typů elektronického bankovnictví používaných v současné době. Nedílnou součástí je analýza možných hrozeb při používání elektronického bankovnictví a také návrh řešení, který upravuje interakci mezi bankou a klientem a navrhuje jejich chování, za účelem minimalizace bezpečnostních rizik.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Banky a jejich elektronická komunikace s klienty
Chvalová, Kristina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bank s bližším zaměřením na elektronické formy bankovnictví. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce vymezuje pojem banka a její funkce, charakterizuje vybrané bankovní produkty, bankovní systém obecně a v České republice, vymezuje funkce centrální banky a stručně popisuje historický vývoj bankovnictví a peněz. Pozornost je věnována zejména možnostem elektronické komunikace mezi bankami a jejich klienty. Práce dále vymezuje pojem elektronické bankovnictví, představuje jednotlivé možnosti elektronického bankovnictví (konkrétně platební karty, telefonní bankovnictví, homebanking, internetové bankovnictví a mobilní bankovnictví), které stručně charakterizuje, popisuje jejich historii a přínos, který pro banky i klienty představují. Práce dále varuje před riziky s výše zmíněnými typy vzdáleného bankovnictví spojenými a nabízí možnosti, jak těmto rizikům čelit. V teoretické části je využívána především metoda popisu a analýzy. Praktická část práce se zabývá porovnáním možností elektronické komunikace (konkrétně internetového a mobilního bankovnictví) nabízených třemi předními bankami figurujícími na bankovním trhu v České republice - České spořitelny, Československé obchodní banky (ČSOB) a Fio banky....
Analýza ponuky elektronických služeb banky Tatra Banka a.s.
Štefániková, Andrea
Štefániková, A. Analýza nabídky elektronických služeb banky Tatra Banka a. s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá popisem elektronického bankovnictví, jeho forem a nejnovější trendy v dané oblasti, které jsou uvedené v teoretické části práce. V další praktické části práce je charakterizovaná vybraná banka, ponuka služeb elektronického bankovnictví a jejich analýza založená na kvalitativním výzkumu. Analýza dospěje k navrhnutím zlepšením bankovních elektronických služeb.
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
HOLUB, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá bezpečností autentizačního a autorizačního nástroje OTP, který je zasílán SMS zprávami při potvrzování platebních příkazů prováděných prostřednictvím služeb internetového bankovnictví. Práce se zabývá metodologií útoku využívající škodlivý kód k získání přístupu k bankovnímu účtu napadaného klienta a posouzením bezpečnosti aktuálně používaného nástroje OTP jako metody dvoufaktorové autentizace.
Mobilní CRM aplikace v bankovnictví
Drotárová, Ludmila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Posouzení a návrh rozšíření mobilní aplikace internetového bankovnictví o funkcionality CRM. Návrh obsahující analýzu implementace, návrhové zobrazení, kategorizaci zpráv a odhad finanční a časové náročnosti implementace nového řešení.
Choose authentication method for logging in to the electronic banking at the same time as cancellation of GRID cards authentication
Mazák, Matej ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Cílem diplomové práce je výběr vhodné autentizační metody pro přihlašování do elektronického bankovnictví. Vybrané řešení bude sloužit jako doplňující faktor při autentizaci a autorizaci klienta a zároveň jako náhrada zastaralého bezpečnostního prvku GRID karty. V teoretické části je podrobně vysvětlen vývoj a směřování elektronického bankovnictví. Dále jsou popsány výhody, které tento kanál poskytuje klientům a zároveň bance. Z části jsou popsány některé trendy ovlivňující každodenní vývoj elektronického bankovnictví. Velmi důležitou částí je bezpečnost, která je při poskytování služeb elektronického bankovnictví nezbytná, a proto je zmíněna v každé části diplomové práce. Praktická část obsahuje navrhovaný postup zrušení autentizační metody GRID karty, na který navazuje návrh možných řešení, které by tento prvek v budoucnu nahradily. Praktická část dále obsahuje výběr a popis jednotlivých hodnotících kritérií a vícekriteriální hodnocení vybraných řešení. K určení vah vybraných kritérií je použita Saatyho metoda a při vícekriteriálním rozhodování bodovací metoda. Závěr práce popisuje srovnání dosažených výsledků jednotlivých autentizačních metod a přínosy práce.
Srovnání úrovně internetového bankovnictví v ČR a Kazachstánu
TROTSENKO, Sofiya
Bakalářská práce je založena na srovnání internetového bankovnictví dvou zemí. Pro srovnání jsem vybrala Českou republiku a Kazachstán. V současné době je tato otázka významná, protože internetové bankovnictví se dostává do centra pozornosti finančních institucí. S rostoucím trendem nových inovací bankingu mohou klienti jednoduše odesílat platby, plánovat rozpočet na budoucí výdaje a kdykoliv se přehledně podívat na minulé platby, aby měli všechny své výdaje pod kontrolou. Internetové bankovnictví se tak získává rozhodující vliv na formování konkurenční výhody v boji o potenciální zákazníky z jiných bank. Praktická část práce je zaměřena na zjištění výhod a nevýhod on-line bankovního systému. V první části jsou stručně popsány bankovní systémy obou zem, cílem je pochopit jejich specifika, a vysvětlit tak případné rozdíly ve vlastním elektronickém bankovnictví. Druhá část práce porovnává rozsah a stupeň zavedení elektronického bankovnictví v obou zemích. Hlavní část práce spočívá v porovnání poskytovaných služeb u vybraných bank v Kazachstánu a v České republice.
Přímé bankovnictví
VANICKÁ, Nela
Bakalářská práce je zaměřena na přémé bankovnictví v České republice. Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dalším cílem této práce je zjištění, podle kterých kritérií si veřejnost vybírá banku, ve které si zřídí účet, a které služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.