National Repository of Grey Literature 76 records found  beginprevious67 - 76  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (advisor) ; Žiaková, Jaroslava (referee)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
Application of ISO standards to software developement
Ullrich, Jan ; Buchalcevová, Alena (advisor) ; Stanovská, Iva (referee)
Thesis evaluates ISO standars used for software developement and their relationship to methodologies. It also describes processes according to international standard ISO/IEC 12207 and quality management systems according to ISO 9000. It evaluates also mothodlogy RUP and agile methodollogies. The goal of the thesis to tailor processes related to ISO 9001 to be compliant to the ISO/IEC 12207 in a small company.
Comparison of wordlwide recognised project management methodologies PMI, PRINCE2, and Czech methodology EPMS
Vlasák, Miroslav ; Kačín, Radovan (advisor) ; Vala, Matěj (referee)
The thesis compares main widespread project management methodologies (PMBOK, PRINCE2) and Czech methodology tailored for specific turbulent environment in Czech Republic (EPMS). The philosophies, structures and approaches of all project management methodologies are described in this thesis. Main pros and cons of methodologies are briefly shown and important issues of their implementation are described in the thesis. The process-driven approach, which have all methodologies in common, is mapped to demanded processes of ČSN ISO 10006:2004.
The application of standard requirements for norm ISO series 9000 in the firm Servis elektro, Roudnice nad Labem
Kníže, Vladimír ; Kořánová, Helena (advisor) ; Hykš, Ondřej (referee)
The aim of my thesis is prepare the firm Servis elektro, Roudnice nad Labem to introduce and certificate Quality management system according to norm ISO 9001. Since costs to get certification are for a small firm too high, I try to my thesis complete of information, by means of which I realize all of conditions for get grant from program Development for year 2009. In addition I will occupy with what kind of way is possible to get other financial resources of grant from program Development to certification according to norm ISO 9001. These possibilities I try to compare between them with morecriterionel variant evaluation. Purpose of whole thesis is achieving more competitive advantage of firm Servis elektro, which resides in Roudnice nad Labem.
Příprava společnosti Fit logistics s.r.o. na certifikaci
Dítě, Jiří ; Králíček, Vladimír (advisor) ; Machalová, Jaroslava (referee)
Tato diplomová práce se zabývá různými oblastmi podnikové certifikace. V teoretické části popisuje druhy auditu, normy jakosti ISO, systém správné výrobní praxe GMP a systém kritických bodů HACCP. V praktické části se zabývá přípravou konkrétně vybraného podniku z praxe, společnosti Fit logistics s.r.o., Hradec Králové, na přijetí těchto norem, certifikaci v těchto oblastech a následné audity. Závěr je věnován porovnání externího auditu, systému řízení jakosti ISO a systému potravinářských norem GMP společně s HACCP v osmi stanovených kritériích, které představují základní charakteristiky těchto certifikací.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (advisor) ; Skopal, Jaroslav (referee)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Quality Management Certification in the European Union Inner Market ? Case Study
Rödlová, Pavlína ; Abrhám, Josef (advisor) ; Häuler, Daniel (referee)
Vzhledem k tomu, že působím jako interní auditor několika malých firem s certifikovaným systémem managementu jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001, zaměřím se především na jejich problémy a zkušenosti. Provedu analýzu dokumentace systému managementu jakosti, pomocí rozhovorů s pracovníky a pozorování skutečně probíhajících firemních procesů identifikuji slabá místa systému. Jako další zdroj informací použiji zprávy z interních a externích auditů, firemní dokumenty a záznamy.
Management and environment
Novák, Martin Bc. ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Niedoba, Petr (referee)
Práce hodnotí možnosti, které mají firmy na českém trhu v oblasti ochrany životního prostředí. Je zaměřena především na dobrovolné nástroje, které mohou společnosti zavést nad rámec plnění legislativních norem. Mimo to vysvětluje proč firmy na českém trhu zavádějí normy řady ISO 14000, jejich spokojenost s nimi a problémy, se kterými se setkali při jejich implementaci.
Přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v MSP
Podroužková, Jitka ; Janoušková, Alena (advisor) ; Nedvěd, Radek (referee)
Diplomová práce se zabývá přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v malém a středním podnikání; v teoretické části charakterizuje podniky MSP a specifikuje přínosy certifikace podle 8 zásad ISO; v praktické části ukazuje přínosy na příkladu mikropodniku z oblasti telekomunikací.
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (advisor) ; Šindelář, Petr (referee)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.

National Repository of Grey Literature : 76 records found   beginprevious67 - 76  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.