Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Strategické řízení likvidace podniku
Oslizlo, Petr ; Foerser, Pavel (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Nerespektování ekonomických zákonů a zákonitostí, případně porušování právních norem v činnosti firmy, může vést ve svém důsledku ke zrušení a zániku firem. Zániku firmy předchází její zrušení s likvidací nebo bez likvidace za předpokladu, že její jmění přechází na právního nástupce. Likvidace v podstatě znamená vypořádání majetkových poměrů zrušeného subjektu. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze likvidačního procesu obchodních společností a jejich vazbu na zákonné normy.
Strategické řízení likvidace podniku
Oslizlo, Petr ; Foerser, Pavel (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Nerespektování ekonomických zákonů a zákonitostí, případně porušování právních norem v činnosti firmy, může vést ve svém důsledku ke zrušení a zániku firem. Zániku firmy předchází její zrušení s likvidací nebo bez likvidace za předpokladu, že její jmění přechází na právního nástupce. Likvidace v podstatě znamená vypořádání majetkových poměrů zrušeného subjektu. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze likvidačního procesu obchodních společností a jejich vazbu na zákonné normy.
Příležitosti a rizika fungování multilevel marketingu v ČR
Hašková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štencelová, Jana (oponent)
V první části bakalářské práce je představen model obchodního podnikání multilevel marketing (známý také pod zkratkou MLM). V této části práce uvedu charakteristiku, vznik a historický vývoj multilevel marketingu, dále zmíním firmy, které byly průkopníky v tomto oboru v České republice a staly se díky tomu modelu úspěšné. Objasním rozdíly mezi zákonným MLM a jeho nezákonnými napodobeninami MLM a popíšu osobní prodej jako jeho nedílnou součást. Ve druhé části uvedu praktický příklad úspěšné americké společnosti Mary Kay, která je známá v kosmetickém průmyslu a její podnikání je založené na multilevel marketingu. Moji snahou bude společnost podrobně popsat a vysvětlit jak samotná společnost funguje a jaké jsou její hlavní motta a principy, sama jsem se před dvěma lety stala jednou z nezávislých kosmetických poradkyň a tak se domnívám, že pro tuto práci mám vhodné předpoklady a mohu čtenáře blíže a pravdivě seznámit s jejím chodem. V závěrečné části nastíním příležitosti podnikání v MLM, jeho výhody a nevýhody, jakým způsobem si vybírat MLM firmu, na jaké informace se zaměřit předtím, než se rozhodnu s ní podnikat a na závěr shrnu své poznatky.
Porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů
Gavlasová, Kristina ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů a nalezení odpovědí na výzkumné otázky: Má způsob prodeje vliv na cenu bytu? Je při prodeji formou elektronické aukce dosahováno vyšších cen bytů než v přímém prodeji? V teoretické části je popsána problematika aukcí a přímého prodeje a je nastíněn vývoj na českém realitním trhu. V analytické části je provedena analýza dat z aukčního a přímého prodeje bytů a jsou zodpovězeny výzkumné otázky.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Strategické řízení likvidace podniku
Oslizlo, Petr ; Ungerman, Jan (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Nerespektování ekonomických zákonů a zákonitostí, případně porušování právních norem v činnosti firmy, může vést ve svém důsledku ke zrušení a zániku firem. Zániku firmy předchází její zrušení s likvidací nebo bez likvidace za předpokladu, že její jmění přechází na právního nástupce. Likvidace v podstatě znamená vypořádání majetkových poměrů zrušeného subjektu. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze likvidačního procesu obchodních společností a jejich vazbu na zákonné normy.
Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.
Mašková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.
Analysis of the direct sale in the Czech Republic
Frištiková, Mária ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem mé práce je analýza přímého prodeje z pohledu spotřebitele. Jak spotřebitel vnímá společnosti přímého prodeje. Snažila jsem se zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelům sympatické, a zda-li je vůbec poznají. Pokud od nich nakupují vybrané zboží, tak jaká je jejich motivace k nákupu. Frekvence nakupování byla také jedním z faktorů. V teoretické části je prostřednictvím odborné literatury a internetových zdrojů popsán marketing, jeho formy, přímý prodej a jaké společnosti přímého prodeje působí na českém trhu. V praktické části jsem použila kvantiativní metodu dotazníkového šetření. Vytvořila jsem dotazník v elektronické a tištěné podobě. Při jeho vyprcování jsem se věnovala konkrétním otázkám z dotanzíku a sledovaní faktorů, které působí na spotřebitele přímého prodeje.
Motivační programy v přímém prodeji
DRDÁKOVÁ, Helena
Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení a porovnání dvou motivačních systémů zaměřených na distributory ve vybraných podnicích a návrh změn pro zlepšení současné situace v těchto dvou podnicích. Pro naplnění cíle bylo nezbytné nastudovat odbornou literaturu a vymezit základní pojmy v oblasti motivace, teorií motivace, strategií motivace, motivačních programů, odměňování a přímého prodeje. V praktické části byly nejdříve popsány a analyzovány motivační programy vybraných podniků Oriflame Cosmetics ČR a Avon Cosmetics ČR. K analýze motivačních programů bylo použito dotazníkové šetření. Dalším krokem bylo porovnání výsledků dotazníkového šetření u obou firem. Na základě porovnání a syntézy výsledků byly formulovány obecná doporučení a návrhy pro motivaci distributorů obou firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.