Název:
Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.
Překlad názvu:
Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o.
Autoři:
Mašková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.The thesis focuses on the marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. Its aim is to analyze the current marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. focusing on the application of the marketing mix and SWOT analysis, and using my own field survey of customer satisfaction to provide suggestions and recommendations for improvement of the marketing strategy.
Klíčová slova:
JUST CS; marketing; marketingová strategie; přímý prodej; Direct sale; JUST CS; marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49617