Název: Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.
Překlad názvu: Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o.
Autoři: Mašková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: JUST CS; marketing; marketingová strategie; přímý prodej; Direct sale; JUST CS; marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206440


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet