Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení
Opelík, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení Cíle: Cílem této práce je optimalizace marketingového mixu společnosti Nikon Golf Academy, zaměřené na poskytování golfových služeb zákazníkům v Praze a okolí. Z rozboru stávajícího marketingového mixu společnosti, ze 7P (produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, proces a prezentace), by měly vzejít návrhy a doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu, které by firmě mělo pomoci získat větší počet zákazníků a větší prosperitu. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza sekundárních dat. Kvalitativní výzkum a výsledky z něj plynoucí zkoumá marketingový mix společnosti ze dvou stran. Nejdříve je marketingový mix zkoumán z pohledu managementu firmy, tedy samotných tvůrců mixu, poté z pohledu zákazníků a jejich vnímání jednotlivých složek mixu. Dále použitá analýza sekundárních dat slouží především k rozboru stávajícího marketingového mixu. Výsledky: Vnímání aktuálního marketingového mixu je jak ze strany managementu společnosti, tak ze strany zákazníků veskrze pozitivní. Výsledky výzkumu ale poukazují na fakt, že je zapotřebí provést určité změny v některých částech marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to těchto částí marketingového...
Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení
Opelík, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení Cíle: Cílem této práce je optimalizace marketingového mixu společnosti Nikon Golf Academy, zaměřené na poskytování golfových služeb zákazníkům v Praze a okolí. Z rozboru stávajícího marketingového mixu společnosti, ze 7P (produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, proces a prezentace), by měly vzejít návrhy a doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu, které by firmě mělo pomoci získat větší počet zákazníků a větší prosperitu. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza sekundárních dat. Kvalitativní výzkum a výsledky z něj plynoucí zkoumá marketingový mix společnosti ze dvou stran. Nejdříve je marketingový mix zkoumán z pohledu managementu firmy, tedy samotných tvůrců mixu, poté z pohledu zákazníků a jejich vnímání jednotlivých složek mixu. Dále použitá analýza sekundárních dat slouží především k rozboru stávajícího marketingového mixu. Výsledky: Vnímání aktuálního marketingového mixu je jak ze strany managementu společnosti, tak ze strany zákazníků veskrze pozitivní. Výsledky výzkumu ale poukazují na fakt, že je zapotřebí provést určité změny v některých částech marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to těchto částí marketingového...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.