Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Lululemon pro zavedení značky na český trh
Vorlová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LULULEMON PRO ZAVEDENÍ ZNAČKY NA ČESKÝ TRH Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro kanadskou společnost LULULEMON pro zavedení značky na český trh. Tento dokument bude sloužit jako důležitý podklad pro vstup společnosti na český trh. Metody: Společnost byla podrobena situační analýze a na základě výsledků této analýzy je sestavená optimální marketingová strategie pro vstup společnosti na trh. V práci jsem použila metodu analýzy makroprostředí, neboli PEST analýzu, dále metodu analýzy mikroprostředí, Porterův model konkurenčních sil a analýzu společnosti SWOT, která identifikuje vnitřní a vnější okolí podniku. Velmi nápomocnou při psaní práce byla metoda osobního dotazování. Výsledky: Z provedené analýzy PEST, jsem dospěla k závěru, že situace V ČR je stabilní a signalizuje pro společnost Lululemon bezpečí a budoucí výnosnost. Jestli se chce společnost vyrovnat nejznámějším světovým sportovním značkám, musí investovat více peněz do masové propagace a otvírání nových kamenných obchodů. Klíčová slova: marketing, marketingová strategie, marketingový mix, analýza PEST, analýza SWOT

Viz též: podobná jména autorů
4 Vorlová, Magdalena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.