Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Franchising, moderní metoda vstupu na trh
Ramsová, Iveta ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Makovský, Petr (oponent)
Práce se zabývá moderní formou podnikání a to franchisingu. Je rozdělena do dvou hlavní částí. V první části je vyložen výklad pojmu franchisingu, jsou vymezeny jeho druhy a možné formy expanze franchisových systémů na zahraniční trhy. V této části jsou také vymezeny výhody a nevýhody, které z této formy podnikání mohou vyplynout. V druhé části se pak zabývám uplatněním franchisingu na konkrétní firmě a to Mistic, spol. s.r.o. Na této firmě jsou analyzovány konkrétní prvky franchisingu vycházející z první části a celá tato část je doplněna výhodami a nevýhodami, které pro tuto konkrétní firmu vyplývají.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
Díla Maffea Pantaleoniho, vybrané otázky
Asipkova, Hanna ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Breňová, Lubomíra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na významnou italskou osobnost, Maffeo Pantaleoni, a na jeho velký vklad do italské a světové ekonomie. V práci jsou také popsané dva z mnohých problémů, kterými se zabýval italský ekonom na konci 19. a na počátku 20. století; jeho přátelství s Vilfredem Paretem a o skandálu Římské banky, ve kterém Pantaleoni hrál jednu z hlavních rolí. Maffeo Pantaleoni zdůrazňuje důležitost výchozích a konečných pozic pro ekonomické subjekty v díle Výchozí a konečná pozice. Kde ekonom analyzuje a snaží se aplikovat vzájemné působení výchozích a konečných bodů krátkodobých a dlouhodobých časových intervalů v ekonomickém aspektu pomocí příkladů a alegorie. Pomocí druhého díla Některé fenomény ekonomické dynamiky Maffeo Pantaleoni pokračuje ve studiu ekonomů neoklasiků, kteří přesně definovali pojem statiky, a uvádí a vysvětluje dynamiku druhého druhu. Tady autor klade důraz hlavně na vliv rostoucí poptávky na dimenzi podniku a na rozdělení hlavních a specifických výdajů. V obou případech Maffeo Pantaleoni je proti státnímu zásahu a vystupuje pro "svobodnou" ekonomii.
Nákupní cestovní ruch
Soukupová, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a rozděluje ho na další formy a druhy. Zabývá se předpoklady pro rozvoj této formy cestovního ruchu a jejími možnými dopady. Práce dále pojednává o zvláštnostech destinací a atraktivit nákupního cestovního ruchu a uvádí jejich příklady. Závěrečná část práce se zabývá výdaji účastníků cestovního ruchu za nakupování, předposlední kapitola je věnována nákupnímu cestovnímu ruchu v České republice. V poslední kapitole jsou shrnuty faktory, které by mohly mít vliv na budoucí vývoj nákupního cestovního ruchu.
Metodika tvorby e-learningových kurzů
Soukupová, Jana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Franc, Daniel (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s problematikou tvorby e-learningových kurzů. Teoretická část vysvětluje základní pojmy e-learningu, uvádí technologické formy i používané nástroje a dává tím základy pro pochopení jeho fungování a významu. Neopomíjí také jeho výhody a nevýhody. Hlavní částí práce je navržení metodiky tvorby e-learningových kurzů, která je založená na specifikách e-learningového vzdělávání. Metodika je primárně určena pro akademické prostředí, ve kterém se nejčastěji kurzy vytvářejí. Použití metodiky je následně ukázáno na příkladu zpracování části vysokoškolského předmětu.
Velikostní struktura firem a koncentrace ve vybraném odvětví
Hrubá, Daniela ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Breňová, Lubomíra (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat měření monopolní síly firmy, popsat jednotlivé tržní struktury a teoreticky vymezit nástroje měření koncentrace v odvětví. Výsledkem praktické části je zhodnocení situace trhu zábavních her v České Republice a posouzení jeho velikosti v rámci celého odvětví zábavního průmyslu. Dále posouzení monopolní síly a konkurenčního prostředí jedné firmy na daném trhu, analýza jejího obratu v rámci celého trhu, její historie a popis.
Ekonomická transformace v Bělorusku
Dudko, Volha ; Nečadová, Marta (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Cílem této práci je prozkoumat příčiny zaostávání ekonomické transformace v Bělorusku. V první časti je představená analýza transformačních procesů, kterými prošla většina post-sovětských zemí. V druhé časti práce se jedná o ekonomické transformace v Bělorusku - jednou s nejméně transformovaných zemí v post-sovětském regionu. Na začátku se popisuje výchozí stav Běloruska před transformaci a první tržní reformy. Potom autor zkoumá ekonomický model, ustálený v Bělorusku po zastavení transformačních reforem. Na konci se diskutuje o možností obnovení transformačních procesů v Bělorusku v nejbližší době. Aby podotknout klíčové body provedeného výzkumu a porovnat místo Běloruska ve světové ekonomice je taky uvedená SWOT analýza běloruské ekonomiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 SOUKUPOVÁ, Jana
1 SOUKUPOVÁ, Jaroslava
3 SOUKUPOVÁ, Jitka
2 SOUKUPOVÁ, Jiřina
5 Soukupová, J.
2 Soukupová, Jarmila
3 Soukupová, Jitka
2 Soukupová, Johana
2 Soukupová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.