|
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
|
|
Motivační systém ve společnosti ABC
Pavlíková, Petra ; Kadlecová, Eva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zaměstnaneckých benefitů, systémem odměňování a hodnocení pracovníků ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje teoretická východiska, pojmy týkající se motivace a aktuální průzkumy týkající se zaměstnaneckých benefitů. Ve druhé části se práce zaměřuje na vybranou společnost, je zde analyzován současný stav formou dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci společnosti. V poslední části jsou na základě zjištěných výsledků analýzy navrhnuta optimální řešení pro zlepšení stavu motivace zaměstnanců
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu Start a návrhy na zlepšení
Malyjurek, Adam ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Předmětem práce je zhodnocení výkonnosti vybrané organizace Bajusz. Bakalářská práce vychází z modelu START, který bude včetně dalších důležitých pojmů vysvětlen v teoretické části práce. Výstupem práce je sestavení návrhů na zlepšení organizace. Návrhy budou vycházet z analytické části práce, kde budou popsány silné stránky společnosti a příležitosti ke zlepšení. Základní část analytické práce tvoří zpracované odpovědi v tabulkách dle výše zmíněného modelu START.
|
|
Podnikatelský záměr firmy Lucky Baby, s.r.o.
Novotná, Kateřina ; Ambrož, Vladimír (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu na založení společnosti Lucky baby, s. r. o., jež bude provozovat maloobchodní prodejnu s dětským zbožím a bioprodukty. V první části jsou shrnuta všechna podstatná teoretická fakta, na jejichž základě dochází k analýze vnitřního a vnějšího okolí společnosti. V poslední části je představen konkrétní návrh podnikatelského záměru a jeho ekonomické zhodnocení.
|
|
Zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců výrobní firmy
Vencálková, Monika ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců výrobní firmy. V první části je zaměřena na teoretická východiska k dané problematice. Druhá část je zaměřena na analyzovanou společnost a její současný motivační systém. Na základě empirického výzkumu a testování hypotéz jsou v poslední části uvedeny návrhy na zlepšení současného motivačního systému společnosti.
|
| |
|
Motivační systém firmy
Martinkovičová, Markéta ; Tvrdoň, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce komplexně shrnuje teoretické pojmy, které se vážou k motivaci. Navazuje analytická část, kde je popsán současný stav vybrané společnosti, jeho současný motivační systém, složky systému, odměny atd. Na základě kvantitativního výzkumu a testování hypotéz jsou sestaveny návrhy a opatření, která mají vést ke zlepšení stávajícího motivačního systému.
|
|
Rozvoj manažerských kompetencí formou vzdělávacích kurzů
Vintrová, Zuzana ; Putnová, Anna (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložit Fakultě podnikatelské, Vysokého učení technického v Brně, návrh na otevření vzdělávacích kurzů pro manažery. Konkrétně se jedná o kurzy rozvíjející manažerské kompetence. Práce se tedy zabývá podrobnou analýzou těchto kompetencí, porovnává ideální osobnost manažera s reálnou situací, jejíž stav byl zjištěn prostřednictvím dotazníkového šetření, a nakonec definuje manažerské rozvojové potřeby. Návrhy vzdělávacích kurzů jsou sestaveny tak, aby rozvojové potřeby mohly být uspokojeny.
|
| |
|
Etika v reklamě
Mihályová, Jana ; Krkošková, Drahomíra (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit postoje vysokoškolských studentů k etice reklamy v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bude mezi studenty proveden empirický výzkum pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce se věnuje obecně pojmům etika a reklama a jejich postavení a významu v České republice, následující část pak uvádí příklady neetických reklam z české i zahraniční praxe. Výsledkem šetření bude zjištění míry tolerance, resp. netolerance respondentů vůči etice reklamy v České republice a jejich následná formulace ve formě doporučení pro zainteresované skupiny. Práce a její výsledky budou předloženy reklamní agentuře a grafickému studiu GAD STUDIO s.r.o. se sídlem v Brně. Stejně tak budou její výsledky poskytnuty jako zpětná vazba Radě pro reklamu.
|