National Repository of Grey Literature 22 records found  beginprevious13 - 22  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hakl, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Evaluation of Motivation Strategies focused on the Education Plan in TDS PRAHA Company
Krupičková, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Chýlek, Petr (referee)
Cílem práce je provést rozbor, analýzu a návrh vzdělávacího systému, ve kterém bude podnikové vzdělávání přístupné všem napříč organizační strukturou a zároveň pro něj bude typická vstupní nerovnost a také rovnost šancí a příležitostí. Základem celého konceptu je zavedení takzvaného bodového systému.
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Moravec, Václav (referee)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Systém hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců ve společnosti ČD - Telematika a.s.
Fialová, Blanka ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Eisel, Juraj (referee)
Základním předpokladem úspěšnosti každé společnosti je efektivní způsob jejího řízení, založený na vysoké technologické vyspělosti, strategii, firemní kultuře a finanční stabilitě. K dosažení takového úspěchu je zapotřebí lidského kapitálu a neustálé zvyšování jeho výkonnosti, které je možné zajistit pouze strategickým řízením pracovních činností, resp. za pomocí funkčního systému hodnocení pracovního výkonu všech zaměstnanců společnosti.
Coaching appliance in company and managers development
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
Prevence fluktuace u nově nastoupivších absolventů vysokých škol ve vybrané firmě
Benková, Kateřina Bc. ; Hiršová, Miloslava (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce poukazuje na základní oblasti, ve kterých může problém fluktuace vzniknout. Tyto oblasti jsou rozděleny na dvě skupiny - problémy, které mohou vzniknout na straně zaměstnavatele a problémy, které vznikají na straně zaměstnance. Praktická část hodnotí situaci v konkrétní firmě.
Evaluation of Personnel Activities in a chosen Company.
Pelíšková, Miroslava Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Kubiska, Zdeněk (referee)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností. Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení. Provedení průzkumu spokojenosti zaměstnanců se sociálním programem firmy.
Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hadrava, Karel (referee)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.

National Repository of Grey Literature : 22 records found   beginprevious13 - 22  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.