Original title: Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Authors: Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hakl, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Keywords: elektické rozvaděče; externí a interní analýza; marketing; marketingový mix; produkt

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2720

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1560


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share