Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Concept for Motivational System Change in a Company
Konečná, Zuzana ; Mráz, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this diploma thesis is to propose a motivational system change in the company CRV CZ. The attention is paid to the analysis of the current motivational system and its shortcomings. Based on a theoretical background and data gathered from a research via interviews and questionnaires, four proposals of the current motivational system were suggested. Those proposals will improve the employees' motivation, job satisfaction and thus the economic performance of the whole company.
Tvorba úspěšných webových stránek v komerční sféře
Mráz, Martin ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu webu z hlediska grafiky, použitelnosti, přístupnosti a obsahu. První kapitola se věnuje návrhu webu a informacím, které je nutno znát ještě před samotným začátkem procesu. Druhá kapitola poté shrnuje grafickou stránku webu, rozebírá kompozici a doporučení. Třetí kapitola je věnována použitelnosti a faktorům, které ji ovlivňují. Zmíněna je i problematika použitelnosti nových technologií. Kapitola o přístupnosti rozebírá pravidla přístupnosti a upozorňuje na nejčastější problémy přístupnosti u komerčních webů. V poslední kapitole jsou rozebrány komponenty, které ovlivňují úspěšnost textu a rady, jak takový text napsat.
Tvorba úspěšných webových stránek v komerční sféře
Mráz, Martin ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu webu z hlediska grafiky, použitelnosti, přístupnosti a obsahu. První kapitola se věnuje návrhu webu a informacím, které je nutno znát ještě před samotným začátkem procesu. Druhá kapitola poté shrnuje grafickou stránku webu, rozebírá kompozici a doporučení. Třetí kapitola je věnována použitelnosti a faktorům, které ji ovlivňují. Zmíněna je i problematika použitelnosti nových technologií. Kapitola o přístupnosti rozebírá pravidla přístupnosti a upozorňuje na nejčastější problémy přístupnosti u komerčních webů. V poslední kapitole jsou rozebrány komponenty, které ovlivňují úspěšnost textu a rady, jak takový text napsat.
Concept for Motivational System Change in a Company
Konečná, Zuzana ; Mráz, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this diploma thesis is to propose a motivational system change in the company CRV CZ. The attention is paid to the analysis of the current motivational system and its shortcomings. Based on a theoretical background and data gathered from a research via interviews and questionnaires, four proposals of the current motivational system were suggested. Those proposals will improve the employees' motivation, job satisfaction and thus the economic performance of the whole company.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Marketingová strategie stavební spořitelny
Mráz, Martin ; Němcová, _Lidmila (vedoucí práce) ; Kacin, Radovan (oponent)
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.

Viz též: podobná jména autorů
1 MRÁZ, Marek
3 Mráz, Matěj
2 Mráz, Michal
7 Mráz, Milan
2 Mráz, Miloš
4 Mráz, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.