Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Switzerland: economy and position in the international tourism market
Liptáková, Denisa ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá ekonomickou situací Švýcarska a jeho postavením na trhu mezinárodního cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je vyhodnotit postavení Švýcarska na mezinárodním trhu cestovního ruchu. První kapitola práce zahrnuje terminologii a teoretické východiska mezinárodního cestovního ruchu. Druhá kapitola obsahuje kromě základní charakteristiky země i analýzu současné ekonomické situace Švýcarska a švýcarské konkurenceschopnosti. Třetí kapitola je zaměřena na švýcarský cestovní ruch, hlavně na rozbor činitelů jeho rozvoje, jeho postavení ve švýcarské ekonomice a jeho konkurenceschopnosti. Obsahem poslední kapitoly je vyhodnocení postavení Švýcarska na mezinárodním trhu cestovního ruchu a porovnání tohoto postavení s hlavním konkurentem.
Analýza nízkonákladové letecké dopravy
Sobotka, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nízkonákladové letecké dopravy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, z nichž první se zabývá dopravou v obecné rovině, druhá popisuje dopravu leteckou a třetí se zaměřuje již přímo na nízkonákladovou leteckou dopravu. Praktická část začíná již koncem druhé kapitoly, kde jsou vyjmenováni dopravci využívající služeb GDS a následně pokračuje ve třech kapitolách. Čtvrtá kapitola analyzuje nízkonákladové dopravce v jednotlivých světových regionech. K analýze jsou využity údaje o počtu destinací, výši tržeb, počtu přepravených pasažérů a výši tržní hodnoty. Pátá kapitola popisuje nízkonákladové dopravce, kteří nabízí dálkové trasy. Poslední kapitola porovnává klasické a nízkonákladové dopravce z pohledu počtu pasažérů a tržní hodnoty.
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Bočková, Petra ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Tato diplomová se věnuje stavu na trhu výběrové kávy v České republice, přičemž se zaměřuje na postavení největších pražíren kávy a kaváren na tomto trhu a jejich marketingové strategie. Součástí práce je analýza těchto marketingových strategií se zaměřením na přístup těchto subjektů k Fair trade a Direct trade obchodním praktikám. Teoretická i praktická část práce přináší poznatky z českého trhu výběrové kávy, vysvětluje také pozadí jeho současného rychlého rozvoje a význam alternativních obchodních praktik. Na základě výstupů z dotazníkového šetření je vyvozen přístup konzumentů kávy k hodnotám, které výběrová káva představuje, což jsou jednak samotné certifikace a jejich etický význam, ale také lokálnost pražení a tím pádem dostupnost čerstvého a kvalitního produktu.
Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Leová, Thi Huyen Trang ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vliv informačních zdrojů na nákupní rozhodování účastníka cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována blogům. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. Praktická část se zabývá konkrétními příklady marketingové komunikace skrze blogy zaměřené na cestování a analýzou vnímání těchto blogů spotřebiteli. Tato analýza vychází ze sekundárních dat a dat získaných primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Výstupem práce je zhodnocení vlivu blogů na nákupní chování účastníka cestovního ruchu v přednákupní fázi.
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.
Změna struktury klientů vybrané cestovní kanceláře a její příčiny
Parmová, Markéta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lhota, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou cyklistických zájezdů vybrané cestovní kanceláře. Práce je zaměřena na využívání služeb cestovních kanceláří v rámci cyklistických dovolených. Práce se soustřeďuje na věkovou kategorii 20 - 40 let, na kterou je zaměřen výzkum uskutečněný v rámci diplomové práce.
Přínos Českého dědictví UNESCO pro rozvoj cestovního ruchu
Zímová, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce pojednává o sdružení České dědictví UNESCO a jeho významu pro rozvoj cestovního ruchu. Cílem práce je zjistit přínos sdružení pro rozvoj cestovního ruchu v místech UNESCO památek. Toho je dosaženo jak porovnáním návštěvnosti jednotlivých míst, tak hlavně získáním názorů od členů sdružení na to, zda v něm vidí přínos. V úvodní části práce je popsána vůbec samotná organizace UNESCO, na ní navazují informace o českých památkách zapsaných na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Práce obsahuje i podrobné informace o sdružení České dědictví UNESCO a hlavní východiska - průzkum mezi členy a porovnání návštěvnosti. Práce potvrdila hypotézu, že sdružení je velice přínosné.
Gamifikace v cestovním ruchu
Kondratenko, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na gamifikace a možnost použití gamifikačních prvků v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je předvést gamifikace jako nástroje ovlivňování chování turistů a navrhnout vlastní produkt s gamifikačními prvky. V teoretické části práce je definován pojem gamifikace, kde jsou představeny herní prvky a herní myšlení, které tvoří podstatu tohoto jevu, a typy motivací hráčů a cestovatelů. Následně je uveden rámec pro gamifikační design. V páté kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a jsou představeny způsoby použití gamifikace v cestovním ruchu. Teoretickou část uzavírají kapitoly šest až sedm, kde jsou popsány možná rizika použití gamifikace a zároveň i nejúspěšnější příklady jejího použití. Praktická část je věnována popisu nového gamifikačního produktu včetně grafického návrhu a harmonogramu zavedení aplikace na trh.
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Piková, Nicole ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace cestovního ruchu. Cílem kapitol v její první části je definovat základnímí pojmy, jako jsou online marketing, jeho význam a specifika pro cestovní ruch, marketing destinace a destinační management. Dále jsou v práci charakterizovány marketingové činnosti agentury CzechTourism a jejího odboru pro výzkum Institut Turismu. Druhá část práce je věnována analýze kanálů online propagace, sloužící k propagaci České republiky pro zdrojové trhy příjezdového cestovního ruchu. Na závěr práce je provedena SWOT analýza online propagace ČR jako celku, následována vlastním zhodnocením a případnými podněty pro změnu současného stavu.
Nové trendy v nabídce gastronomických služeb
Zelenková, Simona ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast zdravého stravování a alternativních výživových stylů nebo směrů ve stravovacích zařízeních. Cílem práce je analyzovat trh z hlediska nabídky stravovacích služeb zaměřených na alternativní výživové směry v centru hlavního města a také z hlediska spotřebitelské poptávky po těchto službách. Teoretická část obsahuje charakteristiku použitých pojmů, popisuje stravování jako proces zajištění výživy a zejména základní a některé specializované proudy alternativních výživových stylů. Vlastní výzkum je tvořen ze dvou částí. První sekce je věnována analýze nabídky stravovacích služeb v centru Prahy se zaměřením na alternativní výživové směry. Spotřebitelskou poptávkou po těchto službách, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření, se zabývá druhá sekce praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.