Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nadané dítě mladšího školního věku v alternativních školách
Kulhavá, Markéta ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Klíčová slova: nadání, talent, individualizace, alternativní školy, inovativní školy. Tato diplomová práce se zabývá otázkou vhodnosti zasazení nadaných dětí do alternativních škol. V teoretické části bude vymezen pojem nadané dítě a budou zde analyzovány principy vybraných alternativních škol. V závěru teoretické části práce bude zhodnoceno, jak a čím mohou být alternativní školy prospěšné právě vzhledem k nadaným. V empirické části pak budou konfrontovány teoretické poznatky s praxí. Pokusím se odpovědět na otázku, zda a jakým způsobem je realizována péče o tyto děti v praxi vybraných typů alternativních škol. Výzkum v rámci diplomové části práce bude využívat metod analýzy dokumentů, pozorování a rozhovor. Základním východiskem práce je předpoklad, že školy alternativního typu jako školy s důrazem na respekt k dítěti a jeho individuálním potřebám jsou potenciálně vhodné pro mimořádně nadané žáky.
Nadané dítě mladšího školního věku v alternativních školách
Kulhavá, Markéta ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Klíčová slova: nadání, talent, individualizace, alternativní školy, inovativní školy. Tato diplomová práce se zabývá otázkou vhodnosti zasazení nadaných dětí do alternativních škol. V teoretické části bude vymezen pojem nadané dítě a budou zde analyzovány principy vybraných alternativních škol. V závěru teoretické části práce bude zhodnoceno, jak a čím mohou být alternativní školy prospěšné právě vzhledem k nadaným. V empirické části pak budou konfrontovány teoretické poznatky s praxí. Pokusím se odpovědět na otázku, zda a jakým způsobem je realizována péče o tyto děti v praxi vybraných typů alternativních škol. Výzkum v rámci diplomové části práce bude využívat metod analýzy dokumentů, pozorování a rozhovor. Základním východiskem práce je předpoklad, že školy alternativního typu jako školy s důrazem na respekt k dítěti a jeho individuálním potřebám jsou potenciálně vhodné pro mimořádně nadané žáky.
Řecko jako destinace cestovního ruchu
Kulhavá, Markéta ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
Práce hodnotí Řecko jako destinaci cestovního ruchu, poskytuje informace o atraktivitách cestovního ruchu a materiální vybavenosti země. Poskytuje rady a doporučení týkající se možností vstupu české cestovní kanceláře na řecký trh. Navrhuje vhodný produkt - poznávací zájezd, vytvořený tak, aby uspokojil požadavky klientů, zjištěné na základě jednoduchého výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kulhavá, Marcela
1 Kulhavá, Michaela
2 Kulhavá, Miroslava
1 Kulhavá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.