Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
Marketing Plan for company ISSO s.r.o.
Novotný, Ivan ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The main goal of this bachelor´s thesis is to prepare a draft marketing plan for ISSO, s.r.o.. In the theoretical part, knowledge about marketing, marketing communication is processed. The second analytical part includes the processing of the current situation of the company on the market. In the last part, I propose a comprehensive marketing plan that takes care of the chosen goals.
Návrh komunikačního mixu podniku
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
On-line marketingová komunikace
Měchurová, Lada ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci obchodní značky Pedro patřící do portfolia společnosti The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o. Teoretická část obsahuje definice důležitých pojmů, které poskytují základy pro další kapitoly. V analytické části jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí v rámci Slovenské republiky. Součástí je také marketingový výzkum, který je proveden pomocí kvalitativního a kvantitativního přístupu. Poslední část se zabývá on-line marketingovou komunikací, prostřednictvím které by obchodní značka expandovala vlastním e-shopem na slovenský B2C trh.
Marketingový plán pro společnost na audiovizuálním trhu
Spáčilová, Alice ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a jejím hlavním cílem je vytvoření kvalitního marketingového plánu pro mladou audiovizuální společnost. K jeho vytvoření slouží vybrané analýzy – analýza vnějšího prostředí, analýza vnitřního prostředí, analýza trhu, SWOT analýza a dotazníkové šetření vybrané cílové skupiny. Výsledný marketingový plán bude předán zkoumané společnosti Unreal Visual s.r.o.
Tvorba produktů pro destinaci Jižní Slovácko
Kozová, Martina ; Hojačová, Dita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby produktů ve vybrané turistické destinaci Jižní Slovácko. V úvodní části jsou popsány teoretická východiska práce, především podstata managementu a marketingu destinace, destinačních produktů a jejich tvorby. Ve druhé části jsou realizovány analýzy zaměřené na zhodnocení současného stavu destinace, včetně rozboru turistické poptávky a porovnání s největšími konkurenty. Závěrečná část se zabývá návrhem produktů, které mají zvýšit atraktivitu turistické destinace pro návštěvníky.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Komunikační mix podniku
Krejčí, Amálie ; Klimešová, Adéla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunakčního mixu společnosti BEMETA DESIGN, s.r.o., především u programu HELP, který se zabývá výrobou koupelnových doplňků pro handicapované a pohyblivě omezené osoby. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu, ve druhé části zanalyzuji současný stav společnosti. Ve třetí části navrhuji změny na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti.
Marketingový mix společnosti
Demeter, Radek ; Šebestíková, Lucie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Hopax s. r. o. Úvodní část práce obsahuje teoretické základy k dané problematice. V analytické části je představena samotná společnost a je provedena analýza externího a interního prostředí společnosti, včetně marketingového mixu a SWOT analýzy na základě předchozí teorie. Součástí analytické části je i celkové zhodnocení marketingového mixu podniku. Návrhová část obsahuje návrhy vycházející z předchozích analýz.
Návrh komunikační strategie společnosti
Hasanbayova, Sabina ; Koleňák,, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategii v rámci jednotlivého podniku. Specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladě vybrané firmy a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.