Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu
Oulehla, Radim ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti problematiky strategického řízení, vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Analytická část práce se věnuje uplatnění vybraným metodám v kontextu řešení problematiky, identifikování vnějšího a vnitřního prostředí startupu a situačnímu zhodnocení. Výstupy z analytické části práce jsou následně využity ke zpracování vhodného návrhu strategie, která vede ke zvýšení tržeb a vytvoření silnější komunity stálých zákazníků.
Návrh marketingové komunikace
Slavíčková, Marie ; Pelikán, Vladimír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu návrhu marketingové komunikace pro středně velkou obchodní společnost. V první části práce jsou popsány teoretická východiska a charakterizovány základní pojmy s poznatky z oblasti marketingu. V druhé části je vystižena povaha obchodní společnosti PRECON s.r.o. a její současný marketingový stav. Poslední část je zaměřena na sestavení návrhu marketingové komunikace pro společnost.
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
Návrh personálního plánu pro rozvoj společnosti
Horák, Dominik ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na reorganizaci výroby malého podniku, s tím související rozšíření, změnu organizační struktury pro zlepšení pracovních podmínek a zavedení nového produktu do portfolia firmy. V práci se též zaměřuji na analýzu současného stavu firmy, analýzu interního a externího prostředí pomocí metody SWOT a Porterovy analýzy pěti sil. Součástí práce je i finanční zhodnocení provedení změn.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Pešlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. Teoretická část práce je věnována k vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový mix vybraného vinařství
Sukup, Tadeáš ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vinařství Víno Botur. Stěžejními body práce jsou analýza a rozvoj marketingového mixu. Návrhová část se poté zaměřuje na konkrétní návrhy, které vychází z provedených analýz.
Podnikatelský plán na založení cukrárny v okrese Brno-venkov
Otrusiníková, Yveta ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení nové cukrárny v obci Mokrá-Horákov. První, teoretická část práce obsahuje teoretická východiska vymezující podnikatelskou myšlenku, pojetí a strukturu podnikatelského plánu a popis metod sloužících ke strategické analýze prostředí v dané problematice. Analytická část práce staví na výsledcích analýz obecného a oborového okolí podniku, vlastnímu marketingovému výzkumu a analýze vlastních zdrojů a schopností, na základě kterých je vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Návrhová část obsahuje kompletní zpracování dílčích částí plánu dle základní obsahové struktury a to v návaznosti na zvolenou strategii tak, aby byl podnikatelský projekt nejenom realizovatelný, ale životaschopný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.