Název: Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Autoři: Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový výzkum; zlepšení kvality a spokojenosti; zákaznická spokojenost; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; quality and satisfaction improvement

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65506

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575115


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet