Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Překážky socializace osob s tělesným postižením
Jamrichová, Jana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Překážky socializace osob s tělesným postižením Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou překážky v socializaci, s nimiž se setkávají dospělé osoby s tělesným postižením, překážky, které jim podle jejich názoru brání v plnohodnotné participaci ve společnosti ve všech oblastech života a podle jejich vlastních představ. Konkrétněji se autorka ve své práci zaměřila na zodpovězení otázky, zda tyto osoby s tělesným postižením v prvé řadě samy svůj život za odlišný od života osob bez postižení vůbec považují, v případě, že ano, v jakém je to ohledu. Dále práce mapuje oblasti života, které samy osoby s tělesným handicapem považují za problematické, tj. oblasti, kde jsou nuceny překonávat bariéry a setkávají se s překážkami. S tím souvisí otázka, zda podle nich došlo ve společnosti ohledně jimi specifikovaných problémových oblastí k posunu, ať už pozitivnímu nebo negativnímu. Práce dále zjišťuje v jakých oblastech života potřebují lidé s tělesným postižením pomoc a podporu a zda se jim této podpory dostává v dostatečné míře a mají k ní takový přístup, aby tak je případné bariéry neomezovaly v zapojení se do společnosti. V neposlední řadě se diplomová práce zabývá oblastí mezilidských vztahů osob s tělesným handicapem, jejich specifiky a odlišnostmi. Klíčová slova Socializace, sociální integrace, tělesné...
Možnosti a přínos sportovních aktivit pro lidi s mozkovou obrnou v České republice
Jamrichová, Jana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Možnosti a přínos sportovních aktivit pro lidi s mozkovou obrnou v České republice Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké jsou možnosti a přínos sportovních aktivit pro lidi s mozkovou obrnou v České republice, a to co do výčtu různých druhů sportu, které se lidem s tímto postižením nabízejí, tak také různých sportovních klubů, sdružení a organizací, které tyto aktivity umožňují, také jaká je historie sportu lidí s tělesným handicapem. Součástí bude také výčet legislativních dokumentů, které stojí v pozadí rozvoje sportu u lidí s tělesným postižením. Dále bych chtěla zhodnotit, jaký mohou mít sportovní aktivity na amatérské i profesionální úrovni pro lidi s mozkovou obrnou přínos a jaká jsou úskalí, která souvisí se sportovní činností. To z hlediska nejen fyzického (kde je poměrně sporné, jaké sporty jsou pro lidi s dětskou mozkovou obrnou vhodné vzhledem ke spasticitě jejich svalů a zkracování šlach), ale i z hlediska psychického a sociálního. V praktické části bych pak chtěla prostřednictvím strukturovaných rozhovorů probrat výše uvedená témata s několika sportovci s mozkovou obrnou, s nimiž se pravidelně stýkám v rámci své dlouhodobé praxe ve Sportovním clubu Jedličkova ústavu, abych tak doplnila teoretické informace o konkrétní zkušenosti samotných sportovců. O odborný názor jsem pak požádala...
Význam sexuální výchovy pro život lidí s mentálním postižením a její výuka na základních školách
Jamrichová, Jana ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Klímová, Olga (oponent)
Ve své práci bych ráda ukázala, jaké jsou pro děti s mentálním postižením na základních školách obecné podmínky pro sexuální výchovu, tedy jak je zakotvena v rámcových vzdělávacích programech, a na příkladech ukázat, jak toto některé školy zahrnuly do svých školských vzdělávacích programů. Po obecném úvodu, co je nebo by mělo být obsahem sexuální výchovy na základních školách, se zaměřím na některá specifika sexuální výchovy dětí s mentálním postižením. Také podrobněji představím učebnice sexuální výchovy pro děti s mentálním postižením doporučené ministerstvem školství jako učební materiál. Poté shrnu jednotlivé principy, jimiž by se měla sexuální výchova řídit. Z předešlého vyvodím význam sexuální výchovy pro jednotlivé aspekty aktuálního i budoucího života dětí s mentálním postižením. Na závěr práce jsem v praktické části zpracovala rozhovory s lidmi s mentálním postižením, kterými bych chtěla dokreslit celou práci a ukázat úroveň jejich vědomostí a postojů z oblasti lidské sexuality a význam, jaký pro ně osobně sexuální výchova má. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití marketingové činnosti v českých firmách
JAMRICHOVÁ, Jana
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je využívána a realizována marketingová činnost ve vybraných firmách na území České republiky a získané informace porovnat s marketingovou činností vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě zjištěné situace navrhnout případná doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vychází z rozboru odborné literatury a zabývá se pojmy, jako je marketing, potřeba, přání, produkty, poptávka, nabídka, trh, marketingový program firmy a charakteristikou marketingových činností. Prvním krokem v praktické části práce je analýza marketingové činnosti vybrané společnosti. Protože si analyzovaná firma nepřála být veřejně jmenována, pro účely této práce byla vybraná společnost označená názvem "XY". Sběr primárních dat probíhal formou řízeného strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti "XY". Hlavním důvodem tohoto rozhovoru bylo zmapovat postavení a využívání marketingu ve vybraném podniku. Současně bylo zjišťováno, jakým způsobem vybraná firma marketingovou činnost realizuje a jaký význam této činnosti přisuzuje. Z výsledků řízeného rozhovoru je patrné, že společnost "XY" vytváří každoročně marketingovou strategii a sestavuje roční marketingový plán. Analýza dále odkrývá, že společnost "XY" umí marketing definovat správně, tedy jako proces zaměřený na uspokojování potřeb a přání zákazníků, ale neumí ho zcela správně využívat a realizovat, jelikož klade až příliš velkou důležitost na propagaci a budování image na trhu. V druhé polovině praktické části práce byl realizován výzkum, metodou online dotazování, ve vybraných firmách na území České republiky. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak vybrané firmy chápou marketing, a jak přistupují k jeho využívání ve svých firmách. Výsledky ukazují, že marketing se na řízení českých firem projevuje jen velmi slabě. Z celkem 50 dotazovaných firem umí marketing správně definovat pouze 6 ryze českých firem (12 %). Až 88 % dotazovaných firem (44 z 50 zkoumaných podniků) nezná správný význam marketingu a marketing si zaměňují především s propagací, reklamou a budováním image na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Jamrichová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.