Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Best Consulting Training, s.r.o.
Hrdinová, Jitka ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Závěrečná práce se týká marketingové strategie malé společnosti Best Consulting & Training, s.r.o. v Benešově. Společnost poskytuje služby v oblasti vzdělávání svářečů. Problémem, který by měl být v této diplomové práci řešen, je nedostatek zájemců o služby. Proto je hlavním cílem stanovit marketingovou strategii, která by zvýšila počet zájemců. V závěru práce je uvedena zvolená marketingová strategie, možnosti zlepšení nabídky služeb a marketingový rozpočet na následujících pět let.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod v organizaci
Hrdinová, Jitka ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný systém zaměstnaneckých výhod ve společnosti Raiffeisenbank a.s. Teoretická část práce vymezuje pojem zaměstnanecké výhody, poté popisuje a člení jednotlivé zaměstnanecké výhody z hlediska významnosti jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Hlavním záměrem navazující praktické části je analýza systému zaměstnaneckých výhod pomocí dotazníkového šetření. Výsledky šetření mají za cíl poskytnout pohled na význam zaměstnaneckých výhod a na preference zaměstnanců v této oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
3 Hrdinová, Jana
2 Hrdinová, Johana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.