Název: Marketingová strategie společnosti Best Consulting Training, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Best Consulting & Training, s.r.o.
Autoři: Hrdinová, Jitka ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový rozpočet; sváření; marketing budget; marketing strategy; welding

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23711

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74631


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet