Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza školních knihoven v Olomouckém kraji
Dohnalíková, Markéta ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Vášová, Lidmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním stavem školních knihoven v Olomouckém kraji. V úvodní části textu je nastíněna základní problematika školních knihoven, následuje charakteristika Olomouckého kraje a jeho vzdělávací soustavy. Hlavní část práce tvoří průzkum provedný na základě dotazníkového šetření. V další části jsou blíže definovány, popsány navštívené školní knihovny v kraji. Závěr práce shrnuje výsledky průzkumu.
Informační ekonomika a její aplikace v oblasti vzdělávání informačních pracovníků
Dohnalíková, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Vlasák, Rudolf (oponent)
Diplomová práce "Informační ekonomika a její aplikace ve vzdělávání informačních pracovníků" si klade za cíl definovat základní východiska a pojmy této oblasti lidského vědění, analyzovat stav výuky informační ekonomiky na vysokých školách v České republice a popsat vybraná témata oboru, která jsou v současné době diskutována odbornou veřejností. Práce popisuje informační a komunikační technologie, vývoj samotné ekonomie, asymetrii informací, elektronickým podnikáním a obchodováním, roli informace v ekonomice, problémy organizační hierarchie v prostředí informační ekonomiky, informačně- technologické paradigma a vliv informací na společnost. Tato teoretická část práce je pak přenesena do elektronického vzdělávacího kurzu. Tento kurz může sloužit ke vzdělávání informačních specialistů. Součástí práce je také dotazníkové šetření výuky informační ekonomiky na vysokých školách v České republice a rešerše stavu výuky tohoto předmětu na světových universitách.
Analýza školních knihoven v Olomouckém kraji
Dohnalíková, Markéta ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Vášová, Lidmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním stavem školních knihoven v Olomouckém kraji. V úvodní části textu je nastíněna základní problematika školních knihoven, následuje charakteristika Olomouckého kraje a jeho vzdělávací soustavy. Hlavní část práce tvoří průzkum provedný na základě dotazníkového šetření. V další části jsou blíže definovány, popsány navštívené školní knihovny v kraji. Závěr práce shrnuje výsledky průzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.