National Repository of Grey Literature 356 records found  beginprevious347 - 356  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Horizontal business network
Márová, Klára ; Černá, Jitka (advisor) ; Čermáková, Lenka (referee)
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma, kdy se drobní podnikatelé na obranu proti velkým zahraničním řetězcům slučují nebo co nejvíce rozšiřují svou podnikatelskou činnost a vytvářejí tak horizontální podnikatelské sítě. První, teoreticko - metodologická, část práce pojednává o distribučním systému jako součásti marketingového mixu a praktickou část tvoří SWOT analýza konkrétní horizontální podnikatelské sítě.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Private labels in FMCG
Králová, Lenka ; Postler, Milan (advisor)
Thesis examines FMCG-specific private labels sector, analyses four main factors influencing its development and relates them to the actual evolution as nowadays seen on the markets.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Chrudim
Vodehnalová, Kateřina ; Cimler, Petr (advisor) ; Filipová, Vladimíra (referee)
Práce mapuje nákupní podmínky a nákupní chování v Chrudimi. První část přibližuje Pardubický kraj a město Chrudim. Další část charakterizuje jednotlivé typy maloobchodních prodejen ve městě. Poslední kapitola pomocí dotazníkového šetření zkoumá a vyhodnocuje nákupní chování zákazníků v Chrudimi. Závěr shrnuje a porovnává jednotlivé poznatky s obecnými tendencemi.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce se zabývá stavem retailingu v Bělorusku. Popisuje změny, které v posledních letech prožívá Bělorusko a znázorňuje jak tyto změny ovlivňují maloobchod. Uvádím tady přehled jak kvantitativních (růst počtů obchodů, tržeb, atd.), tak i kvalitativních změn (změny vzhledu prodejen, forem prodejních jednotek, atd.).
Development of retail trade in the Czech Republic since 1993
Nymsa, Jakub ; Drozen, František (advisor) ; Šípek, Ladislav (referee)
Thesis describes main development trends of retail industry and its network in the Czech Republic as well as changes in consumers' behaviour and in the position of Czech retailers on the basis of available statistical data and findings of surveys since 1993 to the present and near future.
Analýza trhu IS/ICT v sektoru fashion retail
Příklenk, Lukáš ; Pour, Jan (advisor) ; Rydziová, Jana (referee)
Tato bakalářská práce je průzkumem life style retailového trhu. Náhodně jsem vybral 10 obchodních řetězců provozujících jeden či více obchodů. Firma mohla být zařazena do průzkumu, pokud splňovala následující kritéria. Obchodní firma či řetězec provozuje jednu či více maloobchodních prodejen. Prodávaný sortiment spadá do oblasti life style retail trhu. Firma měla zájem o zařazení do průzkumu, a tím i o získání výsledků průzkumu. Porovnané technologie jsem vybral z analýzy společnosti Gartner Hype Cycle for Retail 2006. Technologii jsem zařadil do průzkumu, pokud byla hodnocena dle Gartneru jako ?transformational? nebo ?high.? Do dotazníku jsem také zařadil technologie, o kterých je vydávána řada odborných článků, jsou přínosné a obchodníci se o ně zajímají. Na konci práce čtenář najde výsledky průzkumu: kolik obchodníků využívá danou technologii a pokud ji obchodníci nevyužívají, jakým způsobem řeší danou problematiku. Dále pak jak velké investice byly spojeny se zavedením technologie a jak dlouhou dobu měla návratnost. Jaké hlavní přínosy jim technologie poskytla nebo jaké přínosy od ní očekávají. Práce je také určena potenciálním dodavatelům, kteří uvažují o vstupu na life style retail trh. Dodavatelé se mohou dozvědět, jaké technologie nejsou obchodníky využívány a kde je tudíž potenciál k získání nových zákazníků. Potenciální dodavatelé se také mohou seznámit s běžným chováním v life style retailu a najdou návod na to, jak by se měli pohybovat v tomto prostředí.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (advisor) ; Doležalová, Jarmila (referee)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
Quantification of Customers' Satisfaction in a chosen Firm
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Pražáková, Eva (referee)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.

National Repository of Grey Literature : 356 records found   beginprevious347 - 356  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.