National Repository of Grey Literature 423 records found  beginprevious364 - 373nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Analysis and prospects of Czech business abroad - the selected territory (French-speaking countries)
Hastíková, Kristýna ; Štěňhová, Božena (advisor) ; Korandová, Jiřina (referee)
Práce podává návod českým firmám k úspěšnému vstupu na francouzský trh, resp. frankofonní trhy. Analyzuje ekonomické a podnikatelské prostředí ve Francii a ve třech zemích Maghrebu - Alžírsku, Maroku, Tunisku a vyzvedává důležité informace a poznatky pro české firmy, které chtějí proniknout na dané trhy. Analyzovanými oblastmi jsou: ekonomika jednotlivých zemí, vzájemné vztahy s ČR, vzájemná obchodní spolupráce ČR s danými zeměmi až dosud, intelkulturální odlišnosti a perspektivy jejich další ekonomické spolupráce ČR. Závěrečná kapitola práci jen doplňuje a zmiňuje informační zdroje, na které se české podnikatelské subjekty mohou obrátit.
BUSINESS INCUBATOR
Křížek, Miroslav ; Srpová, Jitka (advisor) ; Pichanič, Mikuláš (referee) ; Švejda, Pavel (referee)
Disertační práce se zabývá problematikou podnikatelských inkubátorů a jejich role při zvyšování úspěšnosti začínajících firem v rámci existujících nástrojů podpory podnikání v České republice. Úvodní kapitola zdůrazňuje aktuálnost a významnost tématu. Druhá kapitola mapuje současný stav řešené problematiky. Věnuje se zejména tomu, jakou roli hrají malé a střední podniky v rámci ekonomiky České republiky, jaké faktory jsou klíčové pro úspěšný start podniku, poskytuje přehled o současných možnostech podpory podnikání v České republice a také sleduje historický vývoj podnikatelských inkubátorů v USA i Evropě. Třetí kapitola obsahuje formulaci problému a cíle disertační práce. Rozsáhlá čtvrtá kapitola obsahuje výsledky empirického průzkumu a jeho vyhodnocení. První subkapitola se zaměřuje na analýzu činnosti existujících podnikatelských inkubátorů v České republice z pohledu provozovatelů těchto zařízení. Následující subkapitola analyzuje názory externích subjektů na inkubátory, ať už jde o pohledy studentů, podnikatelů, odborníků, inkubovaných firem či médií. Další subkapitola porovnává získané informace o činnosti podnikatelských inkubátorů v České republice s výsledky obdobného průzkumu realizovaného na úrovni Evropské unie. Pátá kapitola na příkladech dvou fungujících podnikatelských inkubátorů prokazuje reálnost a užitečnost tohoto nástroje zvyšování úspěšnosti začínajících firem. Šestá kapitola pak sumarizuje všechny získané informace do podoby návrhu podnikatelského inkubátoru určeného pro podporu začínajících firem ve snaze poskytnout existujícím i připravovaným podnikatelským inkubátorům doporučení pro zvýšení efektivnosti a kvality jejich činnosti. Závěrečná kapitola se věnuje tomu, jak byly splněny cíle práce, a rovněž popisuje její přínosy pro rozvoj vědy, praxi či pedagogiku.
Podnikatelský plán OSVČ
Fürbacherová, Květa ; Kovář, František (advisor)
Práce mapuje postup začínajícího podnikatele, od získání živnostenského oprávnění po úspěšný začátek podnikání, zobrazuje vytvoření podnikatelského plánu a zabývá se užitečností podnikatelského plánu pro osobu začínající podnikat.
Příležitosti pro české podnikatele v Moldavsku
Kaubriene, Jekaterina ; Černá, Jitka (advisor) ; Vojík, Vladimír (referee)
Základní informace o Moldavsku, charakteristika podnikatelského prostředí, právní aspekty podnikání, formy podpory podnikání. Analýza sektoru malých a středních podniků, investičních procesů. Aktuální investiční příležitosti a porovnání podnikatelských podmínek Moldavska a České republiky.
Podnikatelský plán firmy MAKA a.s. pro léta 2008 až 2010
Dittrich, Pavel ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Bátrla, Michal (referee)
Práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho tvorbou pro malý výrobní podnik MAKA a.s.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (advisor)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o.
Pavelka, Patrik ; Srpová, Jitka (advisor) ; Trnka, Jiří (referee)
Diplomová práce Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o. si dala za cíl popsat metodiku tvorby podnikatelského plánu, podle ní posléze konkrétní podnikatelský plán sestavit a na základě výsledků v podnikatelském plánu prezentovaných rozhodnout o smysluplnosti realizace projektu EasyMedia s.r.o. Popis metodiky informuje o postupech doporučovaných odbornou literaturou. Analytická část práce studuje potenciální projekt z hlediska postavení na trhu, konkurenčních výhod, ziskovosti apod.
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Vyčichlová, Soňa ; Srpová, Jitka (advisor) ; Pokorný, Miroslav (referee)
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
Podnikatelské plány na výstavbu a provoz fotovoltaické elektrárny a na developerský projekt a jejich porovnání
Železná, Jarmila ; Svobodová, Ivana (advisor) ; Spálenka, Daniel (referee)
Cílem dipl. práce je vyhotovení dvou podnikateských plánů, jejich porovnání a vyhodnocení z hlediska výhodnosti a výběr jednoho z nich pro realizaci.
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (advisor) ; Tangl, Radek (referee)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.

National Repository of Grey Literature : 423 records found   beginprevious364 - 373nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.