National Repository of Grey Literature 27 records found  beginprevious21 - 27  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Oudová, Veronika ; Přikrylová, Jana (advisor)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Návrh plánu uvedení středně těžkého plně pohonného civilního vozidla na trh v Evropě
Pařík, Ondřej ; Přikrylová, Jana (advisor)
Cílem této práce je navržení plánu uvedení středně těžkého plně pohonného civilního vozidla na trh ve Evropě včetně odhadnutí přijatelné prodejní ceny. Práce byla vypracována ve spolupráci se společností Tatra a.s. V textu jsou analyzovány požadavky potencionálních zákazníků a konkurenční pozice vozidla v segmentu středně těžkých terénních nákladních vozů.
"Low-cost" automobily - hrozba nebo příležitost pro Evropu?
Ekslerová, Vladěna ; Přikrylová, Jana (advisor)
Diplomová práce se zabývá fenoménem low-cost automobilů (do 8 000 ?) a jejich perspektivě pro evropský trh: do jaké míry je evropský trh pro prodej low-cost automobilů (LCA) perspektivní? Jak by měl LCA pro evropský trh vypadat? Jaké jsou klíčové faktory úspěchu? První část pojednává o LCA obecně (vývoj, výroba, ziskovost), druhá část se věnuje jejich přítomnosti globálně, třetí část je strategickou analýzou evropského automobilového trhu z pohledu výrobce LCA.
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (advisor)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.
Position Analysis of the Health Insurance Companies in the Health Service System in CR
Přikrylová, Jana ; Písař, Pavel (advisor) ; Czesaný, Slavoj (referee)
The object of the Bachelor's work is to analyze the present position of the health insurance companies in the health system of the Czech Republic. First of all I characterize the particular health service systems existing in the world in my work. Further I am concerned with the health service system in this country, with its development, financing and, especially, with the role of the health insurance companies in this system. A special attention is devoted by me to the health insurance which is the main income of the health insurance companies; and to its redistribution. I analyze problems of the public health insurance system as well as of the health insurance companies. In a further part I deal with the health insurance system in U.S.A. where the health insurance is voluntary and therefore it is set up on a commercial base, whereas the public general health insurance in CR is compulsory. I compare advantages and disadvantages of the health service systems in CR and U.S.A. and on base of this analysis I will prove that the Czech medical service is instable economically; that it comes to wasting as the patient has no choice to choose the care according to the quality and price; it comes to reduction of the availability of medical services; the patients have no possibility of paying extra money for a service of higher quality even if they have enough money for that. At the end on the basis of the analysis of functioning of both these systems I indicate which way the reform of the medical service in this country could proceed.
Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Přikrylová, Jana (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.
Česká republika a její čerpání z fondů Evropské Unie
Přikrylová, Jana ; Ševčík, Miroslav (advisor) ; Vebrová, Ludmila (referee)
Cílem práce je analýza současných problémů České republiky při čerpání z fondů Evropské Unie. Diskuse o vlivu a přínosu dotací je velmi rozporuplná. Při značném zjednodušení vymezení odpůrců a zastánců existence dotací jako takové, lze jako první jmenované označit liberálně smýšlející ekonomy a jako druhé pak stoupence J. M. Keynese. V této práci jsou prezentovány tyto dva teoretické přístupy. Složitost systému čerpání z fondů, byrokracie a nejednotnost požadavků pro získání dotací představují jen část problematiky, kterou se snaží tato práce řešit.

National Repository of Grey Literature : 27 records found   beginprevious21 - 27  jump to record:
See also: similar author names
1 Přikrylová, Jaroslava
4 Přikrylová, Jiřina
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.