National Repository of Grey Literature 307 records found  beginprevious288 - 297next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Adaptation of marketing strategy of internationally operating company
Bílá, Veronika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Pech, Milan (referee)
Diplomová práce v teoretické části popisuje působení zahraničně operujících firem na mezinárodních trzích a možnosti adaptace jejich marketingového mixu. Praktická část je věnována působení konkrétní nadnárodní společnosti a adaptaci jejího marketingového mixu podle potřeb trhů, na kterých je přítomna, se zaměřením na trhy střední a východní Evropy. Závěr práce hodnotí přístup společnosti a navrhuje změny.
Expansion of the company Skoda Auto a.s. on the eastern markets
Butta, Petr ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Erbenová, Lenka (referee)
DP ukazuje proces internacionalizace společnosti Škoda Auto a.s. se zaměřením na expanzi na nové východní trhy patřící do skupiny tzv. emerging markets. Práce charakterizuje automobilové trhy v Rusku, Indii a Číně a následně uvádí i samotnou pozici Škody Auto. Tato pozice je sledována z hlediska zvolených forem vstupů na tyto zahraniční trhy (hypotéza). Dále je pozornost věnována nabízené produktové řadě a dosaženým prodejním výsledkům. Závěrem jsou autorem v rámci SWOT analýzy doporučeny další možné budoucí kroky pro společnost Škoda Auto na těchto trzích.
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Šopík, Josef ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Šikoš, Štěpán (referee)
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate identity značek Opel, Chevrolet a Saab.
Komparativní výhoda společnosti Lexus na trhu ČR-SR a její využití v cílovém segmentu
Vepřek, Michal ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Velek, Tomáš (referee)
Diplomová práce je zaměřena na hledání konkurenční výhody importéra vozů Lexus. Konkurenceschopnost je analyzována ze tří pohledů: analýza odvětví, institucionálního rámce a schoností a zdrojů firmy. Jako hlavní konkurenční výhody byly identifikovány malá zákaznická základna, technologická vyspělost modelů a kultura a hodnoty společnosti. Tyto výhody byly aplikovány v návrhu marketingové strategie a jsou rozepsány v poslední části práce v pěti P: produkt, cena, místo prodeje, podpora prodeje a lidé. Návrh marketingu je konstruován s ohledem na vrcholový cíl, jímž je rentabilita společnosti.
Strategie značky Lancôme se zaměřením na český trh
Šebestová, Lucie ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Myslík, Petr (referee)
Práce sleduje situaci na trhu luxusních kosmetických butiků v České republice a zaměřuje se na analýzu a srovnání situace Butiku Lancôme a poboček dvou hlavních konkurentů značky. Dále se práce zabývá charakterem českého trhu s luxusní kosmetikou a pokouší se odhalit jeho potenciál implikující příležitosti pro značku Lancôme. Klíčová slova: strategie, identita značky, positioning, PEST analýza, SWOT analýza, analýza českého trhu s luxusní kosmetikou, marketingový mix
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Sedlacký, Martin (referee)
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Začlenění ČR do globální outsourcingové sítě z pohledu společnosti Accenture
Haas, Otto ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Prčíková, Lenka (referee)
Práce pojednává o pozici ČR jako destinaci pro přesun podnikových procesů. Zaměřuje se na odvětví business process outsourcingu a centra sdílených služeb. Cílem této práce je dokázat hypotézu, že ČR je přednostně využívána pro podporu evropských podnikatelských aktivit, a to konkrétně na příkladu společnosti Accenture, která je vedoucím poskytovatelem služeb outsourcingu ve střední Evropě. Práce definuje základní aspekty pro přesun podnikových procesů do zahraničí, hodnotí konkurenceschopnost ČR v porovnání s ostatními zeměmi regionu a Indií, která je v souhrnném hodnocení pro sdílené služby nejpřitažlivější. Hypotéza je následně ověřena na reálných datech ze společnosti Accenture v Praze.
Mezinárodní obchod hudebního vydavatelství Supraphon a hudebního nakladatelství ProVox music publishing
Paulů, Lukáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Tomášková, Jana (referee)
Přes popis vývoje hudebního průmyslu, jak na domácí scéně, tak v zahraničí, se práce dostává k historii společnosti Supraphon, a. s. a k jejímu současnému působení v rámci České republiky i v mezinárodním obchodě. Charakterizuje současný trend v oblasti mezinárodního obchodu s hudebními nahrávkami a způsob jejich prodeje do zahraničí. Dále pak líčí vznik a vývoj hudebního nakladatelství ProVox music publishing, s. r. o., věnuje se hlavní nakladatelské činnosti, objasňuje terminologii a charakterizuje domácí a zahraniční činnost tohoto nakladatelství.
Regulace reklamy na vybraných trzích
Přibylová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Winter, Filip (referee)
Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.
Implementace nové prodejní strategie mezinárodní společnosti GlaxoSmithKline v České republice
Bartošová, Jitka ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Brychta, Jan (referee)
Práce hodnotí průběh implementace nové prodejní strategie originální farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline v České republice v průběhu prvních šesti měsíců od jejího zavedení. Uvádí skutečnosti, které se povedly, i které mohly být zvládnuty lépe, pro následnou generalizaci, která slouží jako návod, na co by se měly společnosti, působící i mimo oblast farmaceutického průmyslu, soustředit ve chvíli, kdy chtějí úspěšně řídit jakoukoliv změnu a uvést ji do praxe.

National Repository of Grey Literature : 307 records found   beginprevious288 - 297next  jump to record:
See also: similar author names
1 Halík, Jiří
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.