Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Perspektiva česko-italské obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Dudová, Eliška ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Myslík, Petr (oponent)
Práce hodnotí současnou a možnou budoucí obchodní výměnu mezi Českou republikou a Itálii na pozadí hospodářských a kulturních specifik. Zabývá se také zevrubným posouzením vývozních možností ČR,dopadu nedávných změn struktury zahraničního obchodu ČR a nutností podpory exportérů. Dále práce charakterizuje italskou ekonomiku, možnosti vstupu na její trh a hlavně analyzuje tamější obchodní příležitosti pro naše exportéry.
Strategie značky Lancôme se zaměřením na český trh
Šebestová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Myslík, Petr (oponent)
Práce sleduje situaci na trhu luxusních kosmetických butiků v České republice a zaměřuje se na analýzu a srovnání situace Butiku Lancôme a poboček dvou hlavních konkurentů značky. Dále se práce zabývá charakterem českého trhu s luxusní kosmetikou a pokouší se odhalit jeho potenciál implikující příležitosti pro značku Lancôme. Klíčová slova: strategie, identita značky, positioning, PEST analýza, SWOT analýza, analýza českého trhu s luxusní kosmetikou, marketingový mix

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.