Original title: Regulace reklamy na vybraných trzích
Authors: Přibylová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Winter, Filip (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.
Keywords: Deutscher Werberat; EASA; etická samoregulace; Kodex reklamy; Mezinárodní obchodní komora; právní regulace; Rada pro reklamu; regulace reklamy

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4286

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2381


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share