Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,035 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.20 vteřin. 

Produkt podniku lázeňských služeb a jeho distribuce
FORMÁNKOVÁ, Zdeňka
Cílem mé bakalářské práce bylo charakterizovat a specifikovat produkt vybraného podniku lázeňských služeb a navrhnout možnosti zdokonalení jeho tvorby a distribuce. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly možnosti zdokonalení tvorby produktu a jeho distribuce, tak aby došlo k udržení stálých a získání nových klientů. Tyto návrhy byly navrhnuty na základě analýzy primárních a sekundárních zdrojů.

Rod kapr Cyprinus Linnaeus, 1758 - aktuální přehled o druhové diverzitě
Baruš, Vlastimil ; Peňáz, Milan ; Prokeš, Miroslav
V rodu kapr (Cyprinus) je obsaženo aktuálně 22 taxonů druhové úrovně a jsou členěny do dvou podrodů: Cyprinus s. str. (se 17 druhy) a Mesocyprinus (s 5 druhy). Typický taxon prvního podrodu Cyprinus (C.) carpio je hodnocen jako polytypický (se 4 poddruhy). Ze 17 druhů z podrodu Cyprinus jsou 8 endemité, vyskytující se jen v čínské provincii Yunnan (=Junan), 1 druh (C. qionghaiensis) v provincii Sechwan, 1 druh (C. acutidorsalis) na ostrově Hainan, 5 druhů v severním až středním Vietnamu a 1 druh (C. intha) v Barmě. Zeměpisná distribuce 4 poddruhů (C. carpio) je v souladu s bývalými názory (Kirpichnikov 1967) a množstvím 2 - 3 domestikačních center (Baruš et al. 2002). V podrodu Mesocyprinus registrované druhy jsou čínské faunistické elementy s C. multitaeniata, zjištěným také v severním Vietnamu.


Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.

Fyzikálně-chemická charakterizace peptidů a bílkovin kapilárními elektromigračními metodami
Kašička, Václav ; Koval, Dušan ; Šolínová, Veronika ; Sázelová, Petra ; Prusík, Zdeněk
Vysokoúčinné kapilární elektromigrační metody, zónová elektroforéza, izotachoforéza, izoelektrická fokusace, afinitní elektroforéza a elektrokinetická chromatografie, jsou prezentovány jako mocné nástroje pro fyzikálně chemickou charakterizaci peptidů a bílkovin.

Ab initio studie Lavesových fází v systémech Fe-Cr, Fe-Mo a Fe-Ta
Houserová, Jana ; Šob, Mojmír
Binární systémy Fe-Cr, Fe-Mo a Fe-Ta jsou součástí mnoha druhů ocelí, ve kterých může být Lavesova fáze považována za potenciálního kandidáta na plnění zpevňovací funkce, a to za předpokladu, že velikost a distribuce částic této fáze bude v rámci určitých limitů. Studium termodynamických a strukturních vlastností C14 Lavesovy fáze o různém složení bylo provedeno pomocí výpočtů elektronové struktury z prvních principů. V rámci termodynamické studie jsme spočetli totální tvorné energie Lavesovy fáze s různým obsazením jejích podmřížek (např. Fe2Fe, Fe2X, X2Fe, X2X, kde X je Cr, Mo a Ta) a to vzhledem k standardním referenčním stavům jednotlivých prvků. Tyto tvorné energie mají velký význam pro predikci stability studovaných konfigurací.

Marketing v Mali
Keita, Yaya ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými politikami, které firmy v Mali běžně používají a které by měly správně používat pro dosažení svých obchodních cílů. Dále je charakterizován přístup k používání marketingových nástrojů místních a zahraničních firem doplněný o jeho kritiku. Práce má tři základní části. První část se zabývá marketingovým prostředím, ve kterém probíhá realizace marketingových aktivit v Mali. Tato část by měla pomoci přicházejícím společnostem v pochopení malijské kultury, demografické struktury země, ekonomické situace, politického systému a podnikatelského klimatu. Druhá část se zabývá marketingovými politikami, a sice výrobkovými, distribučními, cenovými a komunikačními, používanými místními i zahraničními společnostmi působícími na malijském trhu. Třetí část je věnovaná marketingovým politikám konkrétní firmy, a sice Nestlé France operující na malijském a francouzském trhu. Pro porovnání byla uvedena společnost Mali Lait SA, která také působí na malijském trhu ve stejném odvětví jako Nestlé France.

Producent časosběrného dokumentárního filmu
Třeštíková, Hana ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Horská, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem časosběrného natáčení dokumentárních filmů z pohledu producenta. Pojednává nejen o vývoji časosběrného dokumentárního filmu v České republice, ale zabývá se také ekonomickými aspekty výroby a následné exploatace. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole je vysvětlena používaná terminologie. V dalších dvou kapitolách je popsaný vývoj dokumentárního filmu obecně a posléze dokumentárního filmu časosběrného v České republice. Ve čtvrté kapitole, v hlavní kapitole této práce, je popsán systém financování, úskalí výroby a způsoby distribuce časosběrných filmů. Závěrečná kapitola patří případovým studiím, kde jsou popsané jednotlivé aspekty na konkrétních filmech.

Analysis of the logistics processes in the wine distribution
Slavkovský, Matúš ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem logistiky v malém podniku a důležitostí snižování logistických nákladů. Zahrnuje v sobě jak teoretické poznatky, tak i analýzy důležitých trhů, jež jsou spjaty s produkcí a spotřebou vína v těch nejvyšších množstvích. Praktická stránka práce v sobě odráží analýzu logistických procesů a náklady internetového prodejce. Na základě této analýzy jsou navrženy opatření na zlepšení logistického procesu v dané společnosti. Cílem práce je poukázat na nutnost snížení skladových nákladů , zlepšení internetového informačního systému a zkvalitnění komunikace ve vztahu dodavatel - odběratel.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.