Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8,937 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.32 vteřin. 

Důvěryhodnost informací na Internetu
Vlach, Miroslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Práce pojednává o problému důvěryhodnosti informací vyskytujících se na Internetu. Cílem je poskytnout čtenáři pohled na vzájemné propojení informací, dat a znalostí. Dále se věnuje Internetu, kde a jakým způsobem se informace čerpají. V neposlední řadě se zabývá problematikou hodnocení a ochrany informací.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Beneš, Martin ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá SEO auditem a obsahovou analýzou pro konkrétní webové stránky. Cílem práce je nastínit proces optimalizace pro vyhledavače a následně ověřit, zda jsou dané webové stránky dostatečně optimalizovány na základě zjištěných informací. V rámci teoretické části je definována základní problematika SEO a nejčastěji používané metody optimalizace a linkbuildingu. Také je stručně vysvětleno, jak pracují vyhledávače a na základě kterých faktorů vyhodnocují pozice stránek ve vyhledávání. Na závěr jsou popsány nezbytné nástroje pro kvalitní SEO audit. V rámci praktické části bude proveden SEO audit na základě získaných teoretických znalostí spolu s obsahovou analýzou, jejíž základ bude spočívat v analýze klíčových slov. Závěrem této kapitoly bude seznam konkrétních doporučení na základě SEO auditu pro zvýšení návštěvnosti webu z organického vyhledávání.

Španělsko jako destinace cestovního ruchu
Zbořilová, Kristýna ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Havlíčková, Blanka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá cestovním ruchem ve Španělsku. Jelikož se jedná o velmi široké téma, hlavním cílem práce je zhodnocení cestovního ruchu ve zcela odlišných regionech, a to v Andalusii a Baskicku. První kapitola se věnuje základním pojmům cestovního ruchu, které jsou potřebné k pochopení souvislostí v bakalářské práci. Zde je objasněn například pojem turismus a jeho typologie. Druhá kapitola se zabývá celým Španělskem. Nejdříve je tato země představena, a to i z hlediska historie, dále je zhodnocen její cestovní ruch a na závěr jsou prezentovány nejatraktivnější místa. Předposlední a poslední kapitola jsou ve svojí stavbě totožné, aby bylo možno dosáhnout srovnání. V první části u každé kapitoly dochází k charakteristice regionu, dále je zhodnocen turismus z hlediska statistik přijíždějících turistů a na závěr je z výše uvedených informací provedena SWOT analýza.

Využití metod Competitive Intelligence pro podniky chemického průmyslu
Lisová, Martina ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kocánek, Marek (oponent)
Obsahem této diplomové práce je představení problematiky Competitive Intelligence a využití jejích metod pro podniky v chemickém průmyslu. Hlavním cílem práce je sestavení konkrétního řešení z oblasti Competitive Intelligence pro společnost Lovochemie, a.s., tzn. navržení kompetentního zaměstnance, který bude v různých časových intervalech pravidelně monitorovat vybrané informační zdroje pomocí softwarových nástrojů Competitive Intelligence. K dosažení tohoto stanoveného cíle byly použity analýzy. Nejprve je proveden důkladný rozbor chemického průmyslu nejen v České republice ale i ve světě a následuje analýza vybrané společnosti. Na základě těchto informací byly vybrány informační zdroje, které by společnost měla sledovat pomocí softwarových nástrojů Competitive Intelligence. První část práce se zabývá představením Competitive Intelligence, zpravodajským cyklem CI, metodami strategické analýzy a nástroji pro vyhledávání a monitorování informací na internetu. Druhá část práce je věnována již zmiňovaným analýzám. Nejprve je zanalyzován chemický průmysl a jsou popsáni největší světoví výrobci hnojiv, poté je představena společnost Lovochemie, a.s., její konkurenti, dodavatelé a odběratelé. V poslední části práce jsou zprvu popsány informační zdroje vhodné pro společnost, vybrané vhodné softwarové nástroje Competitive Intelligence a v závěru stanoveno konkrétní řešení pro Lovochemii, které bylo cílem této diplomové práci.

The Use of Data Analytics in Internal and External Audit
Tecáková, Andrea ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Kadochová, Lucie (oponent)
Datová analýza je jednou z rychle se vyvíjejících oblastí využívání IT v organizacích. V této práci je datová analýza řešena v kontextu interního a externího auditu. Primárním cílem práce je identifikovat příležitosti pro využití datové analýzy v obou druzích auditu. Sekundárním cílem je návrh konkrétní datově-analytické procedury, její aplikace na data reálné organizace a následná demonstrace přínosů plynoucích z využití technik datové analýzy. Práce staví na rozboru dostupných teoretických informací o stavu řešené oblasti, na který navazuje autorkou realizovaný průzkum, který mapuje současný stav využívání datové analýzy v interním i externím auditu v rámci ČR. Přínosem práce je kromě identifikace konkrétních oblastí auditu, ve kterých je vhodné metody datové analýzy využít, návrh konkrétní datově-analytické procedury a její aplikace. Dalším přínosem je zmapování současného stavu auditní praxe a souhrn postřehů respondentů z řad auditorů, které poukazují na výhody a problémy aplikace datové analýzy do běžné práce auditora.

Informovanost mužů o problematice rakoviny varlat
POSPÍŠILOVÁ, Markéta
Základní teoretická východiska Varlata jsou pro muže zásadní pohlavní orgán produkující testosteron, díky kterému se vytváří nejen spermie, ale i pohlavně sekundární znaky a celá osobnost muže. Také v onkologii je třeba varlatům věnovat pozornost, a to zejména kvůli zvyšujícímu se výskytu nádorů orgánu u mužů mladších věkových kategorií. Jelikož tito bývají mnohdy choulostiví na problémy týkající se jejich pohlavního systému, bakalářská práce se zabývá problematikou informovanosti mužů o nádorech varlat. V práci jsou k dispozici potřebné informace týkající se anatomie orgánu, rizikových faktorů pro vznik onemocnění, jeho diagnostiky a léčby. Dále je pozornost věnována sekundárnímu preventivnímu opatření, metodě samovyšetření varlat. Ta napomáhá k včasné diagnostice, která je pro léčbu tohoto druhu rakoviny rozhodující. Práce se zabývá i rolí sestry při edukaci muže o prevenci rakoviny varlat, při péči o pacienta během diagnostiky, předoperační přípravy a pooperační péče a při ostatních léčebných metodách. Cíle práce Cíl 1: Zjistit informovanost mužů v oblasti rakoviny varlat. Cíl 2: Zjistit změnu v chování mužů ke svému zdraví po operaci varlat. Výzkumné otázky 1) Jaká je informovanost mužů v rizikovém věku o daném onemocnění? 2) Jaký je rozsah informovanosti muži o metodě samovyšetření? 3) V jakých oblastech se změnilo chování mužů ke svému zdraví po operaci varlat? Metodika Ke zpracování potřebných dat bylo v práci použito kvalitativního výzkumného šetření. Ke sběru dat sloužila metoda polostandardizovaného rozhovoru s otázkami směřujícími k dané problematice. K výzkumnému šetření bylo osloveno 5 respondentů v rizikovém věku pro vznik zhoubných nádorů na varlatech a 5 respondentů, kteří již prošli léčbou tohoto onemocnění. Získaná data byla analyzována, následně dle významu sestavena do kategorií a na závěr vyhodnocena. Výsledky Výsledky výzkumného šetření ukázaly, že muži určité povědomí o rakovině varlat mají. Často však toto onemocnění podceňují, což je dáno nízkou úrovní informovanosti mužů o zkoumané problematice. O příznacích nemoci mají muži dostačující vědomosti, většina respondentů však uvedla mylnou představu o věkovém výskytu a léčbě onemocnění. Preventivní metoda samovyšetření je u mužů spíše neznámá. Respondenti, kteří podstoupili operaci zhoubných nádorů varlat, jsou o této metodě dostatečně edukováni, mnohdy však, jak z výsledků vyplývá, návrat nemoci zlehčují a metodě samovyšetření se pravidelně nevěnují. Výsledky poukazují také na určitou tabuizaci nemoci. Někteří respondenti s vyléčenou rakovinou varlat v rozhovorech přiznali, že pociťovali stud za danou diagnózu. Závěr Z výzkumného šetření vyplynulo, že muži mají o zhoubných nádorech varlat nedostatečné informace. To potvrzuje mj. také neznalost preventivní metody samovyšetření u zdravých jedinců. Muži, kteří podstoupili léčbu nádorů varlat, mají sice nyní dle výsledků dostatek informací, ale nutnost pravidelného samovyšetření mnohdy podceňují. V rozhovorech dále přiznali, že před onemocněním potřebné znalosti postrádali, což přispělo k pozdějšímu odhalení onemocnění a zvýšenému riziku vzniku metastáz. Z těchto důvodů je třeba v populaci zvýšit celkové povědomí o zhoubných nádorech varlat. To ovlivní také pravidelné používání preventivní metody samovyšetření a přispěje tak ke změně přístupu mužů ke svému zdraví v oblasti intimních partiích. Součástí práce je návrh informační brožurky určené zejména mužům v rizikovém věku vzniku rakoviny varlat, která bude nabídnuta k praktickému použití ve zdravotnických zařízeních.

Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
FEIKLOVÁ, Michaela
Diplomová práce má za cíl odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a navrhnout firmě jejich možné využití. Práce sestává ze dvou hlavních částí - přehledu odborné literatury a praktické části. V rámci praktické části byla provedena marketingová situační analýza, která zanalyzovala vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly základem pro analýzu SWOT, která odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. V závěru byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.

Komunikace ve vybrané organizaci
KECLÍKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.

Marketing nákupního centra
POLÁKOVÁ, Lucie
Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků realizovaných šetření lépe zacílit a přizpůsobit stávající marketingovou komunikaci centra. Z tohoto důvodu je tato diplomová práce zaměřená zejména na zjišťování a analýzu bližších informací o chování, vnímání a preferencích návštěvníků určených nákupních center, především pak nákupního centra Galerie a rovněž na vymezení jeho současného positioningu ve vztahu k určeným konkurentům.