Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a v České republice
Brand, Anežka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Cílem diplomové práce "Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a České republice" je popsat problematiku nezaměstnanosti v kontextu Dánska a České republiky. Práce se zaměřuje na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) s důrazem na mladé nezaměstnané, kteří tvoří na evropském trhu práce skupinu s nejvyšší mírou nezaměstnanosti. Naleznete zde popis nástrojů APZ s důrazem na vzdělávání jako nejefektivnější nástroj APZ. Diplomová práce je koncipována jako teoretická studie, která vychází z relevantních zdrojů těchto zemí a z dokumentů EU, jejíž jsou tyto země členy. Výsledkem této práce je seznámení se s aktuálními tendencemi v této oblasti, jako je např. podpora dalšího vzdělávání a stáže jako nástroj vzdělávání praxí. Zároveň přináší inspirativní náměty pro rozvoj APZ v ČR. Klíčová slova Nezaměstnanost, aktivní politika zaměstnanosti, vzdělávání nezaměstnaných, mladí nezaměstnaní, stáže, zvyšování kvalifikace, další vzdělávání
Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a v České republice
Brand, Anežka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Cílem diplomové práce "Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a České republice" je popsat problematiku nezaměstnanosti v kontextu Dánska a České republiky. Práce se zaměřuje na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) s důrazem na mladé nezaměstnané, kteří tvoří na evropském trhu práce skupinu s nejvyšší mírou nezaměstnanosti. Naleznete zde popis nástrojů APZ s důrazem na vzdělávání jako nejefektivnější nástroj APZ. Diplomová práce je koncipována jako teoretická studie, která vychází z relevantních zdrojů těchto zemí a z dokumentů EU, jejíž jsou tyto země členy. Výsledkem této práce je seznámení se s aktuálními tendencemi v této oblasti, jako je např. podpora dalšího vzdělávání a stáže jako nástroj vzdělávání praxí. Zároveň přináší inspirativní náměty pro rozvoj APZ v ČR. Klíčová slova Nezaměstnanost, aktivní politika zaměstnanosti, vzdělávání nezaměstnaných, mladí nezaměstnaní, stáže, zvyšování kvalifikace, další vzdělávání
Zvyšování kvalifikace zaměstnanců a jejich motivace pro zlepšení pracovních výsledků ve vybraných institucích či firmách
Sokolová, Kristýna ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Bakalářská práce s názvem Zvyšování kvalifikace zaměstnanců a jejich motivace pro zlepšení pracovních výsledků ve vybraných institucích či firmách v teoretické části definuje pojmy, jako jsou lidské zdroje, podnikové vzdělávání, kvalifikace, kompetence a motivace. Tyto pojmy jsou zpracovány pomocí studia odborné literatury. Praktická část obsahuje vlastní dotazníkové šetření, pro výzkum byli osloveni zaměstnanci České národní banky, Česká národní banka je v práci stručně představena. Dotazníky jsou vyhodnoceny analýzou výsledků, výsledky tohoto výzkumu ukazují míru spokojenosti zaměstnanců se systémem vzdělávání a motivace ze strany jejich zaměstnavatele. Na konci práce jsou zmíněna doporučení na zlepšení stávajícího stavu.
Vzdělávání a osobnostní rozvoj
Mrázková, Lucie ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickými znalostmi procesu vzdělávání zaměstnanců v organizaci a jejich osobnímu rozvoji, stejně tak i praktickým přístupem k procesu vzdělávání zaměstnanců Města Rakovníka pracujících na Městském úřadu v Rakovníku, který je úřadem obce s rozšířenou působností a v tomto rozsahu zajišťuje výkon státní správy. Literární rešerše ve své první části charakterizuje řízení lidských zdrojů, osobnost člověka a podrobně popisuje proces celoživotního vzdělávání a osobnostního rozvoje, motivaci a podnikové vzdělávání. V její druhé části je definován zákonem stanovený postup vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Praktická část se skládá z popisu organizace Městského úřadu Rakovník, jeho činnosti a působnosti, dále pak obeznámení s organizační strukturou. Na základě studia dokumentů, pozorování a dotazníkového šetření, které řeší pohled úředníků na problematiku jejich dalšího vzdělávání, je provedeno hodnocení úrovně tohoto procesu v organizaci. V závěru jsou zpracovány návrhy na možné zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.