Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikační strategie
Konečný, David ; Jirušek,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro Jadernou elektrárnu Dukovany. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska nezbytná pro sestavení komunikační strategie. Druhá část obsahuje analýzy potřebné k získání informací pro závěrečnou, tedy návrhovou část. Samotný návrh komunikační strategie pak vychází ze závěrů provedených analýz zaměřených na komunikaci provozovatele JE Dukovany a analýzy vybraných nástrojů komunikace elektrárny. Dále vychází z kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno pro zjištění současného vztahu mladých lidí k elektrárně Dukovany a obecně k tématu jaderné energetiky.
Návrh komunikační strategie
Konečný, David ; Jirušek,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro Jadernou elektrárnu Dukovany. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska nezbytná pro sestavení komunikační strategie. Druhá část obsahuje analýzy potřebné k získání informací pro závěrečnou, tedy návrhovou část. Samotný návrh komunikační strategie pak vychází ze závěrů provedených analýz zaměřených na komunikaci provozovatele JE Dukovany a analýzy vybraných nástrojů komunikace elektrárny. Dále vychází z kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno pro zjištění současného vztahu mladých lidí k elektrárně Dukovany a obecně k tématu jaderné energetiky.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.