Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli
Chudá, Eliška ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli Cíl: Cílem této bakalářské práce je identifikovat a charakterizovat konkrétní rozdíly mezi českými a švédskými spotřebiteli ve vnímání sportovních značek adidas a Nike. Dílčím cílem bude zhodnotit výsledky pro každou zemi zvlášť. Metody: Pro sběr dat k bakalářské práci byla využita kvantitativní metoda. Pomocí dvou elektronických dotazníků v českém a švédském jazyce byla získávána data o vnímání značek adidas a Nike. Výsledky dotazníků jsou zachyceny v grafech a tabulkách a následně je provedena komparace. Překlad byl realizován pomocí přímého modifikovaného překladu. Výsledky: Z výzkumu lze říci, že jsou značky v obou zemích vnímány velmi pozitivně. Čeští sportovci mají ke značkám mírně pozitivnější přístup, Švédi ke značkám zastávají více neutrální názor. Byla zjištěna podobnost v hodnocení vlivu vybraných vlastností u obou značek v porovnávaných zemích. Klíčová slova: sportovní značka, Česká republika, Švédsko, vnímání zákazníka, komparace, hodnota značky, positioning značky
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno Hlavním cílem mé práce je pomocí marketingového výzkumu určit, jakou hodnotu má značka Mizuno z hlediska vnímání českých zákazníků, zejména z volejbalového okruhu. Ke splnění hlavního cíle je třeba zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti se značkou a jak na ni nahlíží. Na základě výsledků provedeného výzkumu budou navržena opatření, která by mo vést ke zvýšení vnímané hodnoty značky Mizuno na českém trhu. dotazování. Ke sběru dat byl využit elektronický dotazník, prostřednictvím kterého 358 respondentů zaznamenalo své odpovědi. Výzkumný vzorek se skládal z uživatelů volejbalového vybavení, kteří odpovídali na otázky vztahující se ke dvěma Aakerových dimenzím značky, a to znalosti značky a věrnosti značce. Výzkum přinesl pro značku Mizuno vesměs velmi poziti nejoblíbenější a nejčastěji spojovanou značkou s volejbalem. Má vedoucí konkurenční pozici, kterou by si však měla neustále chránit před značkami jako je Asics a Nike. Ze dvou zkoumaných kategorií hodnoty značky Mizuno se jeví jako silnější znalost značky, jelikož ji má v povědomí téměř každý člověk z volejbalového okruhu. Prvky značky jsou mezi respondenty také dobře známy, až na slogan a propagaci. Problematická se může jevit loajalita zákazníků, jelikož má značka málo oddaných zákazníků a příliš těch, kteří...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.