Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Role of Innovation and Competitive Pressure: A Case Study of Czech and Slovak Firms
Pallan, Hayley ; Vacek, Pavel (vedoucí práce) ; Svoboda, Karel (oponent) ; Yoruk, Esin (oponent)
Tato práce zkoumá prostřednictvím empirické analýzy roli hospodářské soutěže a inovací pro výkonnost podniku, a to zejména během finančních krizí. Práce nejprve hodnotí literaturu vztahující se k hospodářské soutěži, inovacím a finanční krizi. Dále přináší kontext historického dědictví, který sdílejí transformující se ekonomiky ve střední Evropě a jak toto dědictví vedlo k nedostatečně konkurečnímu (aby byly schopné pracovat co nejefektivněji) a inovačnímu prostředí pro firmy (vývoj nových produktů). Práce charakterizuje podobnosti a rozdíly mezi ekonomikami v České republice a na Slovensku (které mají společnou historii více než sedmdesáti let v Československu) v období tranzice a finanční krize 2009 s přihlédnutím k faktorům, které mají vliv na utváření konkurenceschopného a inovativního prostředí v každé zemi. Použitím průřezové regresní analýzy a porovnávání výsledků českých a slovenských firem tato práce potvrzuje pozitivní vliv inovací a hospodářské soutěže. Regrese používá dvě proměnné pro jednotlivé typy hospodářské soutěže - jednu označující zahraniční a druhou pro domácí tlak na firmy. V obou typech firem působí jako pozitivní vliv zahraničního konkurenčního tlaku na rozvoj nových produktů v rámci zvýšení celkové výkonnosti podniku (kterou v této analyze představuje prodejní potenciál...
Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti
Tomšíčková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Havlová, Klára (oponent)
Tématem této práce je analýza marketingových aktivit a rozbor vývoje nového produktu personálně poradenské společnosti na trhu B2B. V rámci této práce je přiblížena marketingová komunikace a marketingové analýzy firmy a dále je detailně zmapován vývoj nové služby, kterou se během přípravy práce podařilo úspěšně uvést na trh. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou, přibližuje prostředí personálních agentur a rysy trhu B2B a věnuje se marketingové teorii se specifiky pro trh služeb i B2B. Praktická část představuje vybranou personálně poradenskou společnost a seznamuje s jejími marketingovými aktivitami. Věnuje se marketingové analýze situace a dále se zaměřuje na vývoj nového produktu a jeho uvedení na trh. Práce používá zejména metodu vědeckého popisu a analýzy, vycházející z interních firemních zdrojů a dále také rozhovory s odborníky na daná témata z řad firemních zástupců.
Analýza vývoje produktů v telekomunikacích
Hofrichter, Jakub ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jirovský, Lukáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vývoj produktů ve firmách pohybujících se v telekomunikačním průmyslu. Ty pak poskytují produkty koncovým zákazníkům. V úvodní části jsou uvedeny a popsány nejzákladnější pojmy provázející danou problematiku. Dále je zde popsána metoda dosažení cíle práce, kdy se vychází z osobních rozhovorů se specialisty ve vybrané telekomunikační společnosti. Prvním cílem práce je identifikace proměnných ovlivňující úspěšnost zavedení nového produktu na trh služeb. Práce definuje interní a externí faktory v organizaci. Součástí analýzy současného stavu je posouzení interního RFC, které mělo během vývoje neočekávaně dlouhou dobu realizace (TTM). Obsahem této práce je vedle identifikace klíčových faktorů s dopady na realizaci také odhalení úzkých míst procesu. Tato úzká místa jsou z pohledu firmy problémem, který brání lepší výkonnosti dotčených procesů. Třetím a zároveň, z pohledu přidané hodnoty, hlavním cílem této práce je na základě předešlých analýz návrh vylepšení, která by mohla v budoucnu přispět k lepšímu vývoji produktů. Navržená vylepšení jsou konzultovány se specialistou Demand Managementu s cílem zjistit realizovatelnost a potenciální přínos v praxi. Největší přínos práce spočívá v navržených vylepšení a jejich posouzení pro budoucí realizaci.
Procesy ve vybraném MSP
KURFIRSTOVÁ, Linda
Základem diplomové práce je především prostudování odborné literatury. Cílem je poté provedení analýzy procesů, které ve vybrané organizaci probíhají a výstupem návrh, který směřuje k odstranění nedostatků, jenž byly analýzou zjištěny.
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.