Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce obecních knihoven náchodského regionu s Městskou knihovnou Náchod - od počátků spolupráce po současnost
Havlová, Klára ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Spolupráce obecních knihoven náchodského regionu s Městskou knihovnou Náchod - od počátků spolupráce po současnost Klára Havlová Abstrakt (česky) Tématem práce je popis historického vývoje, současného stavu a nastínění možného vývoje ve spolupráci obecních knihoven v regionu Náchod. V první části je popsán vývoj samotné Městské knihovny v Náchodě od jejích počátků až po současný stav. Dále je v práci popsán vývoj a charakteristika služeb náchodské knihovny ve vztahu k čtenářům a návštěvníkům a především historie a vývoj služeb pro ostatní knihovny v regionu Náchod se zaměřením na výkon regionálních funkcí knihovny. Ve třetí části je nastíněn vývoj a současnost obecní knihovny v Novém Hrádku a konkrétní příklady spolupráce této obecní knihovny a Městské knihovny v Náchodě. Závěr práce popisuje možné hrozby pro dobré fungování spolupráce naznačuje pravděpodobné směřování do budoucna.
Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti
Tomšíčková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Havlová, Klára (oponent)
Tématem této práce je analýza marketingových aktivit a rozbor vývoje nového produktu personálně poradenské společnosti na trhu B2B. V rámci této práce je přiblížena marketingová komunikace a marketingové analýzy firmy a dále je detailně zmapován vývoj nové služby, kterou se během přípravy práce podařilo úspěšně uvést na trh. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou, přibližuje prostředí personálních agentur a rysy trhu B2B a věnuje se marketingové teorii se specifiky pro trh služeb i B2B. Praktická část představuje vybranou personálně poradenskou společnost a seznamuje s jejími marketingovými aktivitami. Věnuje se marketingové analýze situace a dále se zaměřuje na vývoj nového produktu a jeho uvedení na trh. Práce používá zejména metodu vědeckého popisu a analýzy, vycházející z interních firemních zdrojů a dále také rozhovory s odborníky na daná témata z řad firemních zástupců.

Viz též: podobná jména autorů
8 HAVLOVÁ, Kateřina
3 Havlová, Kamila
8 Havlová, Kateřina
2 Havlová, Kathryn
4 Havlová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.