Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 206 záznamů.  začátekpředchozí197 - 206  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroční zpráva Severočeského muzea v Liberci 2011
Křížek, Jiří ; Vrbová, Eva
Výroční zpráva o činnosti, projektech a hospodaření Severočeského muzea v Liberci za rok 2011.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Curator
Chovanová, Katarína ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Janištinová, Anna (oponent)
V této bakalářské práci se budu zabývat činností kurátora v kultuře a výzvami jaké tato profese přínáší v moderní době, zejména v České republice, ale také v jiných zemích. Práce bude pojednávat o historii a vývoji kurátorství, o jeho dnešním chápání a trendech ve smyslu ekonomickém, kulturním i společenském se snahou o všeobecnější charakteristiku stavu a potřeb v této oblasti pro možnost budoucího praktického využití.
Význam oborových veletrhů pro malé a střední strojírenské firmy
Černohousová, Anežka ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem veletrhů a výstav pro konkrétní společnost působící ve strojírenství. Hlavním cílem je zjistit, zda pro malou až střední firmu v odvětví flexible packakingu mají veletrhy a výstavy v současné době stále ještě význam. Teoretická část se zabývá poznatky, které s problematikou využití veletrhů a výstav souvisí. V praktické části je proveden stručný popis společnosti a popis realizace veletrhu. Na konci této části jsou na reálném příkladu spočítány měřitelné ukazatele úspěšnosti, které jsou podrobně popsány v teoretické části. Závěr na základě prostudování problematiky a výpočtu ukazatelů hodnotí důležitost veletrhů a výstav pro malou a střední firmu působící na trhu business-to-business ve strojírenství.
Výroční zpráva Západočeského muzea v Plzni za rok 2010
Západočeské muzeum v Plzni
Výroční zpráva informuje o sbírkách, výzkumných úkolech a kulturně-osvětové činnosti Západočeského muzea v Plzni.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Hosté z Haliče. Poláci a Rusíni na pražské jubilejní výstavě v r. 1891
Ďurčanský, Marek ; Kodera, Pavel
Studie analyzuje na příkladě účasti Poláků a Rusínů na pražské jubilejní výstavě vztah české společnosti k jiným slovanským národům. Výstava byla manifestací myšlenky slovanské vzájemnosti, ale pořadatelé museli často zápasit s problémy, které přinášely nevraživosti mezi jednotlivými etniky jako v případě Poláků a Ukrajinců, resp. Poláků a Rusů.
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Domorádová, Lucie ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Hedbávný, Miroslav (oponent)
V současné době obor výstavnictví stejně jako celá ekonomika čelí celosvětové finanční a ekonomické krizi. Organizátoři veletrhů se tak děsí masivního úbytku vystavovatelů z důvodů škrtů výdajů na propagaci, a tím i odmítnutí účastí na veletrzích. Je však třeba si uvědomit, že veletrhy nabízejí prezentaci co nejširšího sortimentu a firem z daného oboru na jednom místě a v jednom čase a jsou tak mnohdy účinnější než velkolepé a finančně náročné marketingové kampaně, které se mohou minout účinkem.
Cestovní ruch a umění
Řezníčková, Alžběta ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce s názvem Cestovní ruch a umění pojednává o spojení těchto dvou odvětví. Zkoumá také jeho potenciál a jeho přínosy přibližuje na příkladech. Rozebírá jistá specifika cestovního ruchu spoejného s uměním.Posuzuje zda je umění schopno přilákat turistu do dané destinace.
Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Nováková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 206 záznamů.   začátekpředchozí197 - 206  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.