Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Nohel, David ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Punčového baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Následující část se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu, na základě kterých v poslední částí jsou představeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
Marketingový mix
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
Marketingový mix
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.