Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Možnosti virtuálních světu pro komerční využití
Jergon, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá virtuálními světy a možnostmi jejich alternativního využití. Cílem práce je porovnat virtuální světy, masová média a jejich různá využití. Autor chce ukázat, že virtuální světy jsou v mnoha aspektech podobné masovým médiím. Autor také popisuje možné využití virtuálních světů pro komerční podniky, nevýdělečné organizace, výzkum a jednotlivce. Práce ukazuje možná využití virtuálních světů společně s možnou spoluprací s provozovateli virtuálního světa. Tato spolupráce může nabýt dvě různé podoby. Úprava obsahu znamená, že provozovatel upraví předměty anebo prostory ve virtuálním světě do podoby požadované klientem. Provozovatel může také prodávat data o událostech uvnitř virtuálního světa, a tak mohou jeho klienti získat unikátní data o lidském chování, a kupříkladu reakcích, na určitou reklamní kampaň. Konfrontace virtuálních světů, masových médií a popis vyplývajících možných využití, dělají náplň této práce unikátní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.