Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny v technice plaveckého způsobu kraul u dětí mladšího školního věku v plaveckém oddíle Brandýs nad Labem
Hřídelová, Kateřina ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Fořterová, Petra (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě pozorování a testování zhodnotit techniku plaveckého způsobu kraul u dětí mladšího školního věku před zahájením a po ukončení plaveckého kurzu v plaveckém oddílu. Teoretická část práce se zabývá historií plaveckého způsobu kraul, významem plavání, plaveckou výukou, popisem techniky plaveckého způsobu kraul, upřesněním nejčastěji se vyskytujících chyb u tohoto plaveckého způsobu a charakteristikou dětí mladšího školního věku. Praktická část je tvořena popisem výzkumu a rozborem zjištěných výsledků. Ke zpracování práce bylo využito několik výzkumných metod. Metoda kompilace, pozorování, testování, škálování, a ke zpracování výsledků statistická metoda analýzy získaných dat. KLÍČOVÁ SLOVA plavání, metodika výuky, diagnostika plavecké úrovně, odstranění chyb, dětská technika plaveckého způsobu kraul, chyby u plaveckého způsobu kraul
Tackling Primary Music School Students'Practicing Issues Using Contemporary Piano Teaching Methods
Hu, Beibei ; Stevanovič, Ena (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Presented master thesis tackles common piano practicing issues among students at the first stage of piano learning. The main purpose of the study is to investigate the difficulties that block students' progress, and analyze proper approaches that improve students' musical capabilities. The practicing issues are scientifically categorized into three categories: technical, interpretative and general practicing and performing issues, and are further analyzed from physical, psychological, and most importantly, educational perspective. In addition, contemporary piano teaching methods from various countries are explored and various methodologies and teaching philosophies are investigated and presented. Effective approaches, suitable strategies and practicing suggestions are provided in the study for both teachers and learners. Chinese piano educators can use this study to enrich their teaching methodologies and to develop new piano teaching methods.
Plavecký způsob kraul a jeho výuka v kurzech plavání u dětí mladšího školního věku
Stasová, Petra ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Cílem práce je zjištění nejčastěji se vyskytujících chyb u dětí mladšího školního věku v plavecké technice způsobu kraul. Dalším cílem práce je na základě vypracovaného tréninkového plánu, v rozsahu šestnácti hodin, odstranit chyby v technice daného plaveckého způsobu. Nedílnou součástí práce bude zmapovat uplavanou vzdálenost na začátku sledování a následně na konci aplikace tréninků. Teoretická část práce se zabývá problematikou a popisem plaveckého způsobu kraul. Praktická část práce je tvořena záznamem a následným vyhodnocením jednotlivých chyb dle popisu dětské techniky plaveckého způsobu. Ke zpracování výsledků práce budu používat metody pozorování, škálování, testování a pro vyhodnocení výsledků bude použita statistická metoda zpracování získaných dat. Zjištěné výsledky práce ve většině korespondují s popisem dětské techniky plaveckého způsobu kraul.
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
TLAMSOVÁ, Marta
Tato diplomová práce nabízí pohled na Bloomovu taxonomii a její revidovanou podobu. Práce nenabízí obvyklé dělení na teoretickou a praktickou část, jelikož ty se v práci průběžně prolínají. V práci jsou popsány obě podoby Bloomovy taxonomie a také jejich přijetí v českém školství. Je zde popsán vztah jednotlivých kategorií revidované Bloomovy taxonomie a jim korespondujících částí španělského jazyka a způsob kladení otázky za použití RBT. Práce obsahuje analýzu vybraného vzorku cvičení, která lze nalézt v učebnicích španělštiny pro střední školy. Dále jsou zde nabídnuty aktivity vedoucí k zapojení vyšších stupňů RBT. V závěru práce je vyhodnocen dotazník zabývající se vztahem pedagogů k RBT.
Tackling Primary Music School Students'Practicing Issues Using Contemporary Piano Teaching Methods
Hu, Beibei ; Stevanovič, Ena (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Presented master thesis tackles common piano practicing issues among students at the first stage of piano learning. The main purpose of the study is to investigate the difficulties that block students' progress, and analyze proper approaches that improve students' musical capabilities. The practicing issues are scientifically categorized into three categories: technical, interpretative and general practicing and performing issues, and are further analyzed from physical, psychological, and most importantly, educational perspective. In addition, contemporary piano teaching methods from various countries are explored and various methodologies and teaching philosophies are investigated and presented. Effective approaches, suitable strategies and practicing suggestions are provided in the study for both teachers and learners. Chinese piano educators can use this study to enrich their teaching methodologies and to develop new piano teaching methods.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.