Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh využití nových přístupů managementu ve strojírenské firmě
Votruba, Jan ; Häuser, Stanislav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit soubor doporučení pro zvolený strojírenský podnik. Smyslem těchto doporučení je zvýšit efektivnost podniku a jeho schopnost přizpůsobovat se náhlým změnám. V první části této práce jsou na základě literární rešerše popsány manažerské systémy úspěšných českých i zahraničních podnikatelů. V další části práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu zvolen nejvhodnější manažerský přístup a taktéž je v této části popsána aktuální situace zvoleného strojírenského podniku. V poslední části práce jsou uvedena jednotlivá doporučení a kroky k jejich implementaci.
Návrh využití nových přístupů managementu ve strojírenské firmě
Votruba, Jan ; Häuser, Stanislav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit soubor doporučení pro zvolený strojírenský podnik. Smyslem těchto doporučení je zvýšit efektivnost podniku a jeho schopnost přizpůsobovat se náhlým změnám. V první části této práce jsou na základě literární rešerše popsány manažerské systémy úspěšných českých i zahraničních podnikatelů. V další části práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu zvolen nejvhodnější manažerský přístup a taktéž je v této části popsána aktuální situace zvoleného strojírenského podniku. V poslední části práce jsou uvedena jednotlivá doporučení a kroky k jejich implementaci.
Stanovení zásad systému managementu informatiky kompatibilního s ISO 9001:2008 pro malé IS/IT neintenzivní podniky
Lozan, Petr ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Informační systémy a technologie jsou všudypřítomné a hrají významnou roli v každodenním životě lidí i organizací. I ty nejmenší organizace potřebují vědět, že jejich informační systémy a technologie pracují správně, přiměřeně podporují jejich činnosti, jsou nákladově efektivní a vyhovují požadavkům předpisů a jiným požadavkům. Nejvíce prosazovaný i užívaný je přístup k řízení IS/IT organizace na základě managementu služeb. Co když ale není stejně vhodný pro organizace všech velikostí? Tato práce představuje alternativní přístup k řízení informatiky, přímo vystavěný na základě požadavků dobře známého mezinárodního standardu ISO 9001:2008. Pro mnoho osob, které znají a rozumí přístupu ISO 9001 i požadavkům standardu, může být snazší použít jejich znalosti o managementu kvality k řízení IS/IT, spíše než se učit a zavádět management služeb IT, a pravděpodobně se zabývat i tím, jak management služeb zjednodušit pro použití v podmínkách omezených zdrojů, které jsou pro malé organizace charakteristické. Autor popisuje ISO 9001 jako univerzální model systému managementu a zkoumá požadavky standardu ISO 9001:2008 vztahující se k informačním systémům a technologiím. Pak je pozornost soustředěna na existující mezinárodní standardy zabývající se různými aspekty správy a řízení IS/IT. Text nastiňuje hlavní obsah ISO/IEC 38500 pro správu IT (IT Governance), ISO/IEC 20000 pro management služeb, obsah vybraných standardů souboru ISO/IEC 27000 pro management bezpečnosti informací a obsah ISO/IEC 19770-1 pro správu softwarových aktiv. Následující část popisuje zejména přístup COBIT5 a řešení COBIT vhodné pro malé podniky -- COBIT Quickstart a COBIT Security Baseline. Závěrečná část textu vysvětluje, jak byl standard ISO 9001:2008 využit a přizpůsoben za účelem vytvoření hlavního předmětu práce -- návrhu zásad systému managementu informatiky pro malé IS/IT neintenzivní podniky kompatibilního s ISO 9001:2008.
Úloha certifikovaných systémů řízení ve stavebnictví
Eger, Pavel Antonín ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Šplíchalová, Monika (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit primární důvody pro zavádění normativních systémů řízení (kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve stavebních společnostech podnikajících v České republice. Dílčími cíli jsou pak zhodnocení přínosu těchto systémů a jejich vypovídací schopnosti. Dále práce popisuje historická východiska daných podoblastí managementu, subjekty, které v této oblasti působí, legislativní a normativní rámec, kterým se tyto systémy řídí a stručně nastiňuje teoretické aspekty, tedy principy a zásady, těchto systémů řízení. Záměrem práce je zasazení problematiky těchto systémů řízení do širších souvislostí a otevření diskuse na téma vypovídací schopnosti certifikátů o shodě s požadavky relevantních norem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.