Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
The Impact of Switching Costs on the Customer Satisfaction-Loyalty Link: Mobile Phone Service in the Czech Republic
Jiráková, Zuzana ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Doležel, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží osvětlit faktory ovlivňující věrnost zákazníků na českém trhu mobilních telefonních služeb. Zákaznická věrnost představuje na takto nasyceném trhu důležitý koncept, protože získání nových zákazníků téměř vždy vyžaduje jejich přesvědčení o tom, aby opustili svého stávajícího poskytovatele, a udržení stávajících zákazníků tedy představuje vhodnější strategii k zajištění prosperity podnikání poskytovatele. K sestavení spolehlivého modelu, který by vysvětlil vztahy mezi spokojeností a loajalitou zákazníků, vnímanou kvalitou služeb a rolí nákladů spojených se změnou poskytovatele, je použita modulace strukturních rovnic. Výsledky svědčí o pozitivním vztahu mezi kvalitou služeb a spokojeností zákazníků, stejně jako o pozitivním vztahu mezi spokojeností zákazníků a loajalitou zákazníků. Neexistují žádné jednoznačné důkazy o dopadu nákladů na změnu poskytovatele na vazbu mezi spokojeností a zákaznickou věrností.
Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Kuš, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Lopušník, Ondřej (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Ekonomie náboženství a konverze
Zehnalová, Simona ; Potužák, Pavel (vedoucí práce) ; Mičúch, Marek (oponent)
Tato práce definuje trh náboženství jako síťové odvětví, kdy při určité výši nákladů změny může dojít k uzamčení jedince ve stávající skupině a znemožnit mu tak konverzi. Nejprve je definována užitková funkce participujícího jedince, která je do značné míry ovlivněna pravděpodobností, kterou tento jedinec přikládá existenci Boha a posmrtného života. Práce dokazuje, že při dostatečně velké míře společenského kapitálu může být pro racionálně smýšlejícího jedince výhodné participovat i když není věřící. Empirická část prostřednictvím logitového modelu prokazuje vliv náboženského specifického a společenského kapitálu na rozhodnutí jedince konvertovat. Tento vliv je oproti původním předpokladům kladný (tj. čím vyšší společenský a specifický kapitál, tím větší sklon ke konverzi), na základě čehož můžeme potvrdit tezi, že vlivem růstu specifického kapitálu těchto jedinců roste poptávka po striktnějších organizacích, které eliminují free-riders a poskytují vyšší společenský kapitál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.