Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Mix of the Selected company at Sweden B2B market
Orgoníková, Marika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma theses is focused on marketing mix of a selected company which operates in an international environment. .The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on the description of basic characteristics and concepts which are related to given issue. The analytical part consists of analyses performed in both internal and external environment of the company WoodBag s. r. o. on the assumption of its future expansion to the Swedish market. Results that we achieved are stated in SWOT analysis. The final part is the draft part, in which recommendations and potential suggestions from perspective of marketing mix towards successful expansion of the company to the Swedish market with results from particular analyses and theoretical background are presented.
Marketing Mix of the Selected company at Sweden B2B market
Orgoníková, Marika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma theses is focused on marketing mix of a selected company which operates in an international environment. .The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on the description of basic characteristics and concepts which are related to given issue. The analytical part consists of analyses performed in both internal and external environment of the company WoodBag s. r. o. on the assumption of its future expansion to the Swedish market. Results that we achieved are stated in SWOT analysis. The final part is the draft part, in which recommendations and potential suggestions from perspective of marketing mix towards successful expansion of the company to the Swedish market with results from particular analyses and theoretical background are presented.
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Chalupská, Nikola ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Pšenička, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje metodám vstupu na zahraniční trhy, následně se zaměřuje na vstup vybrané firmy na švédský trh. První kapitola je věnována teoretickému základu metod vstupů na zahraniční trh. Druhá kapitola je soustředěna na švédský trh, jakožto na trh, na který vstoupila vybraná firma. Hlavní část této kapitoly je však věnována deskripci a analýze švédského podnikatelského prostředí, k tomu jsou využity dva reporty: report Doing Business a Global Competitivness Report. Třetí kapitola popisuje vstup vybrané firmy na švédský trh, čtvrtá kapitola pak hodnotí úspěšnost tohoto vstupu. Práce si klade za cíl analyzovat příčiny a metody vstupu firem na zahraniční trhy a expanzi jako takovou, zhodnotit švédský trh z pohledu české vstupující firmy a v závěru analyzovat míru úspěšnosti expanze vybrané společnosti na švédský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.